Tamiya Scania

• Topicstarter Topicstarter Grobbe Racing
  • Startdatum Startdatum
G

Grobbe Racing

Guest
Aangezien binnenkort de Scania van Tamiya wel zal uitkomen, en ik die ook ga bouwen, ben ik op zoek naar mensen die voor mij straks een originele spiegelset voor de Scania kunnen maken, aangezien Tamiya dit anders heeft gemaakt namelijk net als op alle trucks met doorlopende beugel tot bovenaan toe. Bij de Scania stopt deze halve wege het raam. In het verleden heeft Robin Verkerk een setje voor mijn Volvo gemaakt, maar van hem ben het e-mail adres kwijt. Hopelijk komen er wat reacties.

gr Koos

TamiyaTruck2007.jpg
Tamiya Model, met doorlopende spiegel beugel tot boven.
Scania.jpg
Echt model met spiegels tot halverwege het raam.

Tamiya... scania... ehm, waar komt die meer info vandaan ?? :)
Wist van het gerucht, maar niet van het feit!

Vertel! :)

EDIT: Na wat gegoogle.. kom je in Tjegie.. Thegie.. Thjeegi.. (ja.. daar) uit
Gevonden :)

Mvg! Stefan

mooi hoor die scania!!

een reden om geen truck te kopen was omdat ik een scania wil maar dan in de tam schaal...

nu is die reden er niet meer :-)

dat wordt kopen dusssssssssss

groetjes
nicolas

Ja ja, dáár, al vele male geweest.. maar hoe je het ook alweer moest typen... :)

De Panther G is ook uit, word weer een duur verzamel-jaar.

Pest is, (goh, wat erg) Verzamel Tamiya trucks , én Tamiya tanks..
En aangezien met die nieuwe releases de collectie niet meer compleet zou zijn.

au! .. pijn in de kontzak. :)

Hoop dat ze met de scania die geplukte kip zijkant decal er ook bij doen, en 1'tje van "king of the road" . Dat zou het wel compleet maken.

Werd wel tijd, de laatste european is t oude model Volvo FH. Die beginnen tegenwoordig op de weg ook al antiek te worden.

(en toch... had k liever een Daf gezien ... )

Stefan

jaja!!! dit wordt een heeeele mooie!!! vooral in dat oranje...

is er al een relaesedatum??
heb je misschien nog nieuws over andere opleggers? diegene in de tamiyafolder, zijn enkel maar US modellen..

Robbe komt met een 1:14,5 schaal uit! superduurrrrr!

t zal de scania worden ;-)

groetjes
nicolas

hij zou voor zover ik weet
gepresenteerd worden in dortmund op de beurs
dus ben benieuwd ben ook dit jaar weer van de partij daro;)

groetjs wesley

hallo weet iemand ook waar je de nieuwe scania kunt bestellen in ieder geval nog niet bij stella model want daar stond hij nog niet op de site.

Hij is nog "officiel" niet te koop, dus bij stella zal je hem ook nog niet zien.
Hoorde dat ie misschien eind maart zou komen, nog even afwachten dus!

Dit is een Topliner of van Robbe of van Wedico, dus zeker niet de Tamiya

Grobbe Racing zei:
Dit is een Topliner of van Robbe of van Wedico, dus zeker niet de Tamiya

Jammer dat je het niet kan geloven, maar Tamiya kan ook mooie modelen bouwen. :wink:

hij is nu te koop bij Toemen Modelbouw voor € 319,95 en ik denk dus dat zij weten wat er te koop is op de markt. :lol:

offiële berichtgeving Tamiya of Tamiya producten 2007

Ik heb vanmorgen iedergeval de nieuwe Tamiya Scania truck al besteld, via Duitsland is hij misschien wel eerder leverbaar, maar ik moet dus even afwachten.
Hij komt iedergeval met een week of wat, nu maar aftellen :D
Ik ga hem compleet maken met de multifuctionsmodule erin.

Als de truck er is worden van het gehele bouwproces natuurlijk foto's gemaakt, maar de truck is pas in mei leverbaar volgens reguliere wegen, maar zo gauw die er is zal ik er een speciaal topic voormaken.

Back