Tamiya speed control

Ik ken je auto niet maar ik weet wel dat brushless veel meer vergt van de onderdelen.

Ik ben zo af en toe aan het upgraden wat er kapot gaat door de kracht van brushless

Zo ziet een koppeling eruit na enige tijd. Deze is eergisteren afgescheurd.... ;)

full

Reken dus op enig sleutelwerk!:p

Rob

is dat plasic,die cardankoppeleing? Kan ik ook andere brushless sets (niet van tamiya) in m'n auto zetten? over tamiya en brushless is weinig te vinden op google.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan je niet helemaal volgen joost,

eerst houd je liever een mechanische regelaar ipv een goede goedkope electronische regelaar, en dan hebben we het ineens over brushless?:confused:

Anyway, brushless is ook in alle formaten te krijgen,
het beste is denk ik een 12T ofzo. Als je daaronder gaat heb je veel teveel vermogen voor je chassis.

ik zou als ik jouw was gewoon een elektronische kopen. als het gezeik eenmaal begint met zo'n mechanische houdt het niet meer op. op een gegeven moment gaat de regelaar op bepaalde puntjes inbranden omdat het contact gewoon net niet lekker genoeg is. Wanneer je dus regelmatig rijdt ben je over een tijdje helemaal klaar met deze mechanische regelaar. Koop dan gewoon een elektronisch regelaartje en klaar is kees. Gelijk weer wat gewichtsbesparing en geen gezeur met vastzittende regelaars, want je gasservo mag er dan ook uit. succes ermee!

is dat plasic,die cardankoppeleing? Kan ik ook andere brushless sets (niet van tamiya) in m'n auto zetten? over tamiya en brushless is weinig te vinden op google.

Yep is plastic... Goed voor gewoon en natuurlijk goedkoop om te vervangen. Er gaan wel stalen assen in hierna :)

Dit is van mijn e-maxx. Hoe het bij jouw tamiya zit weet ik niet.

Brushless motoren heb je in alle maten en soorten dus er zal vast wat zijn wat past. Wel goed informeren naar mogelijk combi's. weet je er nog niet zoveel vanaf dan met de auto naar een shop in je buurt die je kan adviseren.

In buitenland kopen is leuk zolang je weet wat je moet hebben...

Succes

rob

Nope.

Maar met de meeste Brushless regelaars kan je wel een brushed motor verbinden en aansturen. Wel even in de Specs kijken of het kan, want ze kunnen het niet allemaal.

Er bestaat ook zoiets als een zoekfunctie hier op het forum...

En anders probeer dit eens:

google_logo_3.jpg

Nu lees je er tenminste ook niet meer over heen...

die zoekfunctie op het forum werkt bij mij niet. en dat meen ik. ik heb een mac. weet niet of het daardoor komt? en dat op google is vooral in het engels en mijn engels is net zo goed als jou chinees.

die zoekfunctie op het forum werkt bij mij niet. en dat meen ik. ik heb een mac. weet niet of het daardoor komt? en dat op google is vooral in het engels en mijn engels is net zo goed als jou chinees.

Wellicht is zijn Chinees wel hartstikke goed, als ik voor mijzelf spreek: Ik maak een killer bami hoor^^

Back