Tamiya Street Devil

  • Topicstarter Topicstarter Debakel
  • Startdatum Startdatum
Ik heb met beide esc's (XL-5 en VXL-3S) geen problemen gehad. Van de VXL zou de LVC aan de lage kant zijn (3,2v) maar mijn lipo's zijn nog keurig in orde na een jaar in mijn Slash 4x4. De XL-5 heb ik in mijn TT-01 gedaan en gaat ook prima.
Sommige willen nog wel eens een stukje doorrijden als de LVC stop zegt, dat is bij de Traxxas esc's meestal wel funest.
 
Ik heb met beide esc's (XL-5 en VXL-3S) geen problemen gehad. Van de VXL zou de LVC aan de lage kant zijn (3,2v) maar mijn lipo's zijn nog keurig in orde na een jaar in mijn Slash 4x4. De XL-5 heb ik in mijn TT-01 gedaan en gaat ook prima.
Sommige willen nog wel eens een stukje doorrijden als de LVC stop zegt, dat is bij de Traxxas esc's meestal wel funest.

Ze zijn ook niet allemaal slecht , echter is er een grote batch die een zeer onbetrouwbare LVC heeft , een lipobuzzer of lipochecker is dan geen luxe .

Doorrijden als de LVC stopt zegt lijkt me niet leuk, omdat dan meestal maar de helft van het maximale afgegeven vermogen beschikbaar is .....
 
Back
Top