tamiya ta-03f hob ups kan imand mij helpen

Beiden volledig standaard de TA-03F. Maar dat komt omdat de TT-01 't budget model is en met minder goede onderdelen geleverd word.
Zet de oliedempers over op je TT-01 en hij rijd al een stuk beter.

Het leuke van de TA-03F is dat de motor voorin zit en je een realistischer gedrag krijgt voor een auto met de motor voorin.

Nadeel is dat het al een oud model is en er niet zoveel hop ups meer te krijgen zijn.

Misschien kun je hier eens kijken: http://www.rcmart.com/catalog/tamiya-ta03-c-595_744_1266.html

Laatst bewerkt:
heb onlangs de alu fusee's van Yeah Racing gekocht voor m'n TA-03R-s. word de speling op de hele wielophanging meteen een stuk minder van.
verder is een goede hop-up uiteraard een kogellager set.
je kunt evt ook nog kijken naar 2 kogeldiffs. (m'n FF-01 heeft standaard al een kogeldiff, hiervan had ik er nog een, welke nu dus achter in m'n TA-03R-s zit, ik vind hem er persoonlijk fijner mee rijden.

heb onlangs de alu fusee's van Yeah Racing gekocht voor m'n TA-03R-s. word de speling op de hele wielophanging meteen een stuk minder van.
verder is een goede hop-up uiteraard een kogellager set.
je kunt evt ook nog kijken naar 2 kogeldiffs. (m'n FF-01 heeft standaard al een kogeldiff, hiervan had ik er nog een, welke nu dus achter in m'n TA-03R-s zit, ik vind hem er persoonlijk fijner mee rijden.
bedankt voor de tips weet je ook nog een paar links

Back