Tamiya Ta-03F-S Probleem !

Ik heb een probleem met m'n Ta-03F-S , Tijdens het rijden ben ik een diepe plas ingedrift :(. Regelaar (teu-101Bk) doet het normaal , maar het stuur doet het niet en als ik gas geef rijd hij maar heel langzaam , kent iemand het probleem en weet iemand een oplosing?:confused:

Tip: niet meer aanzetten en alles eerst heel goed laten drogen! Liefst even de behuizing van ontvanger en regelaar eraf halen. Je kunt dan de printplaten in ongekookte rijst leggen voor een paar uur (rijst trekt vocht aan) en dan de vingers gekruist houden. Hoe meer je test met vocht op de elektronica, hoe groter de kans dat deze onherstelbaar beschadigd.

Bedankt voor de tip , ik heb de regelaar en de ontvanger even opengehaald , en alles drooggemaakt , helaas is de accudraad van de accu gescheurd , dus ik kon hem nog niet testen , oude accu erop gezet , dee het prima , Aleen het stuur stond helemaal naar rechts , waardoor hij als je gas geeft helemaal naar rechts trekt , en als ik het stuur afstel blijft hij naar rechts trekken! ?

Back