B
Bally
Guest
Zal me eerst even voorstellen
Mijn naam is Frank Bally 21 jaar en kom uit Sappemeer (Groningen)
Toen ik een jaar of 5 was kreeg ik van mijn opa al een Ferrari met een draadje er aan,vond het helemaal geweldig dus toen begon het eigenlijk al.
Vanalles gehad van nikko Monster trucks en heel wat andere autotjes.
Toen ik wat ouder werd kwam de Nikko evolution in beeld, leuke impreza gehaald met sprintmotortje natuurlijk en daar met een stuk of 4 man lekker mee racen .
Daar heb ik echt heel veel mee gereden.
Maar ja als je wat ouder wordt wil je toch wel wat anders dus eerst maar even zoeken op marktplaats, daar een leuk Nitro autotje gevonden voor 80 euro
met zender en en zo erbij dus eigenlijk rijklaar maar toch was de motor en trekstart niet hellemaal goed daar maar een nieuwe voor gekocht.
En dan maar gaan rijden ,toen kwamen de problemen het afstellen snapte ik geen drol van bij het remmen viel die aldoor uit en liep heel vreemd allemaal.
Dus ja dan maar overal lezen en toen kwam electro in beeld.
Ik kwam vorig jaar op tt assen op het japanse auto festival een standje tegen in een pitbox met een parcour en daar werd op gedrift , wat was dat leuk om te zien
dus maar kijken op het internet voor zoon wagen natuurlijk.
Bleek al snel dat ik zou moeten zoeken als beginner naar een Tamiya tt-01
een makkelijke auto en behoorlijk sterk maar ja in deze tijd is het lastig om werk te krijgen(houden) dus met het geld was het wat krapjes.
Gelukkig nu een baan en toen kwam ik bij iemand aan het werk die Rc Indoor Groningen heeft gehad en die had nog wat nieuwe auto's staan thuis,
hij dacht dat hij ook nog wel een TT-01 had staan maar dat was niet het geval toen viel mijn oog op de Ta-04s met skyline kap dus toen begon het .
Ik kwam thuis en ben maar begonnen met inelkaar zetten dit was geheel nieuw voor mij dus echt op alles letten en heel goed kijken.
Het is nu natuurlijk gelukt dus daar was ik al weer heel blij mee.
Maar genoeg gepraat hier wat foto's.
Mijn nitro auto (heel oud ding )
Me eerste onderdelen in elkaar
En toen zat hij in elkaar wel zonder verdere elektronica
Vanaf de voorkant
Nu nog de verdere elektronica aanschaffen en er opzetten en natuurlijk de kap spuiten en dan Rijden
ik hou jullie op de hoogte
Heb trouwens de kap al uitgeknipt en er op gezet ziet eer zeer leuk uit
Maar moet even een speciaal schaartje hebben om hem wat preciseer uit te knippen .

Update: Ik heb net een andere speedcontroller besteld
IPC V3.1 Generation+ Digital, >14 Turns
en 2 busjes verf zilver en smoke(zwart)
en een lexaan schaar hopen dat het een beetje snel binnen is
dan zien jullie weer wat meer
Update: nog even een snellader voor nood besteld
Kyosho/Hype Turbo charger plus
Mijn naam is Frank Bally 21 jaar en kom uit Sappemeer (Groningen)
Toen ik een jaar of 5 was kreeg ik van mijn opa al een Ferrari met een draadje er aan,vond het helemaal geweldig dus toen begon het eigenlijk al.
Vanalles gehad van nikko Monster trucks en heel wat andere autotjes.
Toen ik wat ouder werd kwam de Nikko evolution in beeld, leuke impreza gehaald met sprintmotortje natuurlijk en daar met een stuk of 4 man lekker mee racen .
Daar heb ik echt heel veel mee gereden.
Maar ja als je wat ouder wordt wil je toch wel wat anders dus eerst maar even zoeken op marktplaats, daar een leuk Nitro autotje gevonden voor 80 euro
met zender en en zo erbij dus eigenlijk rijklaar maar toch was de motor en trekstart niet hellemaal goed daar maar een nieuwe voor gekocht.
En dan maar gaan rijden ,toen kwamen de problemen het afstellen snapte ik geen drol van bij het remmen viel die aldoor uit en liep heel vreemd allemaal.
Dus ja dan maar overal lezen en toen kwam electro in beeld.
Ik kwam vorig jaar op tt assen op het japanse auto festival een standje tegen in een pitbox met een parcour en daar werd op gedrift , wat was dat leuk om te zien

Bleek al snel dat ik zou moeten zoeken als beginner naar een Tamiya tt-01
een makkelijke auto en behoorlijk sterk maar ja in deze tijd is het lastig om werk te krijgen(houden) dus met het geld was het wat krapjes.
Gelukkig nu een baan en toen kwam ik bij iemand aan het werk die Rc Indoor Groningen heeft gehad en die had nog wat nieuwe auto's staan thuis,
hij dacht dat hij ook nog wel een TT-01 had staan maar dat was niet het geval toen viel mijn oog op de Ta-04s met skyline kap dus toen begon het .
Ik kwam thuis en ben maar begonnen met inelkaar zetten dit was geheel nieuw voor mij dus echt op alles letten en heel goed kijken.
Het is nu natuurlijk gelukt dus daar was ik al weer heel blij mee.
Maar genoeg gepraat hier wat foto's.

Mijn nitro auto (heel oud ding )

Me eerste onderdelen in elkaar

En toen zat hij in elkaar wel zonder verdere elektronica

Vanaf de voorkant
Nu nog de verdere elektronica aanschaffen en er opzetten en natuurlijk de kap spuiten en dan Rijden

ik hou jullie op de hoogte
Heb trouwens de kap al uitgeknipt en er op gezet ziet eer zeer leuk uit

Maar moet even een speciaal schaartje hebben om hem wat preciseer uit te knippen .

Update: Ik heb net een andere speedcontroller besteld
IPC V3.1 Generation+ Digital, >14 Turns
en 2 busjes verf zilver en smoke(zwart)
en een lexaan schaar hopen dat het een beetje snel binnen is
dan zien jullie weer wat meer

Update: nog even een snellader voor nood besteld
Kyosho/Hype Turbo charger plus

Laatst bewerkt door een moderator: