tamiya TEU 302BK snelheids regelaar

Hallo heeft er iemand het volgende wel eens gehad? ik heb een tamiya TEU 302BK regelaar geheel volgens d set-up ingesteld op mijn nieuwe zender ( 2.4 Ghz ) bijna alles werkt ( vooruit , sturen links rechts ) behalve zijn reverse ( gaat niet achteruit ) ik heb ook geprobeerd aan de hand van de set-up beschrijving om alles te wissen ( set-up knopje induwen vervolgens de schakelaar v/d batterij aanzetten en wachten dat het ledje groen oplicht ) en daarna de reguliere settings gedaan , maar hij blijft alleen vooruit gaan .ik hoop dat iemand mij daarmee opweg kan helpen. want ik wil met deze wagen recreatief rijden en geen wedstrijden waarbij het niet is toegestaan om de achteruit ingesteld te hebben.

ik heb ff gegoogled, je moet de reverse lockout instellen met de setup button.

hoe weet ik niet staat in de manual.

suc6 met lezen.

mvg hans

vergeet je zender niet in het midden te zetten op het gaskanaal.
ook even kijken of de regelaar moet leren wat volgas neutraal en rem is.

mvg Hans

Hans . en natuurlijk andere leden die willen reageren, ik heb gedaan zoals in de set-up manual staat om alle instellingen te wissen , hij blijft vooruit reageren en als ik hem achteruit wil laten rijden dan licht het ledje wel op maar reageerd de wagen niet.

als de motor nieuw is zou ik heb even 1 accu langzaam met de trim vooruit laten draaien zodat de koolborstels in kunnen slijten en het dan nog eens proberen

mvg

Ik neem aan, dat dit zo'n regelaar is, waarbij je twee keer achteruit moet geven om ook echt achteruit te gaan. De eerste keer achteruit is remmen, de tweede keer is achteruit rijden.

Hierbij is het belangrijk, dat de regelaar goed terugkomt in zijn nulpunt, anders schakelt-ie niet om tussen beide functies.

dank voor alle antwoorden , ik moet helaas zeggen dat de regelaar is overleden , ik maakte hem open en iets daarin veroorzaakte kortsluiting waardoor alle bedrading roodgloeiend werd en vervolgens vlam vatte en dus achter bleef met een uitgebrande tt01. deze discussie kan gesloten worden.

dank voor alle antwoorden , ik moet helaas zeggen dat de regelaar is overleden , ik maakte hem open en iets daarin veroorzaakte kortsluiting waardoor alle bedrading roodgloeiend werd en vervolgens vlam vatte en dus achter bleef met een uitgebrande tt01. deze discussie kan gesloten worden.

ZONDE, hoe kom je daar nu bij?

FOTO"S plz aub.......

mvg hans

Back