Tamiya Toyta Tundra high lift

Semi gloss zit erop, ik heb 2 medium lagen erop gezet, meer dan genoeg, aangezien het moest beschermen want mica rood is zelf al semi gloss.

Nu nog goed nadenken wat ik met de chrome accenten wil doen, denk opschuren en mat zwart erop. Anders heb ik mat zwart, rood en chrome en dat vloekt met elkaar imo.

Semi gloss zit erop, ik heb 2 medium lagen erop gezet, meer dan genoeg, aangezien het moest beschermen want mica rood is zelf al semi gloss.

Nu nog goed nadenken wat ik met de chrome accenten wil doen, denk opschuren en mat zwart erop. Anders heb ik mat zwart, rood en chrome en dat vloekt met elkaar imo.

Lampjes kleur gegeven, kleine details.

Bumpers worden momenteel zwart gespoten.

img.php

img.php

img.php

Zo staat hij nu, bijna klaar. Ik vind het veel mooier zonder "koffer", ik ga PROBEREN het gat in de voorkap dicht te maken met styrene en natuurlijk dezelfde kleur geven. Dan nog een mooie rolkooi ofzo erbij uit messing buisjes zou super zijn, een beetje zoals de axial honcho.

img.php

img.php

img.php

Damn... Dit is een mooie body, zeg... Echt zeer netjes gedaan:p

Is het geen idee de auto eerst af te bouwen en hierna je definitieve plan te trekken?

Dat mica rood in semi gloss doet het trouwens erg goed.

De auto wordt sowieso compleet afgebouwt. Dan pas ga ik andere dingen ook echt doen, maar nu al beetje denken over hoe en wat.

Zo, ding is klaar. Nu kan het echte after market werk beginnen. Ik heb in de voorste lampen ook 5mm en 3mm leds gestoken, zo lijken er echte lampen in te zitten, ipv lege gaten...

img.php

img.php

img.php

img.php

img.php

img.php

Hij is super gaaf geworden, misschien de grill ook nog mat zwart maken.
Wou ik nog doen, verf op :(

Erg mooi geworden...
Beetje alu erbij, een mfc-02....
Had ik in gedachte, wil graag die montagepunten tussen het frame in alu, die hubmounts of hoe noem je het? En nog wat dingen.

Had graag de axle covers in alu gehad, maar dat is duur! :o

Echt een bling bling..........perfect zo.
bedankt!

Back