Tamiya TRF 415 MS.

Ik heb maar besloten, om een Tamiya TRF 415 MS te gaan kopen. Het is allemaal gelukt.
Er zat een goedkope conrad 12T motor, + regelaar.
Nu heb ik een LRP motor gekocht van 9.5T. En een NOSRAM regelaar van 9.5T.
(En er zaten een hoop stickers bij :lol: )
Moet alleen nog kopen:
- Zender.
- Ontvanger.
- Servo.
- Passende body. :lol:
- Extra onderdelen. (De belangerijke onderdelen.)
Foto Time!!!!
cimg2053.jpg

Vandaag kwam me LRP/NOSRAM brushless binnen:
cimg2054o.jpg

cimg2055q.jpg

Volgen nog update's. :wink:
------------------------
Alleen positieve teksten!

Wat ik al zij, hier dus dan maar even de foto's met wat ik nu allemaal al heb verzamelt er voor:

- Brushless LRP 9.5T.
- Brushless NOSRAM regelaar 9.5T.
- Servo.
- Nissan skyline R34 body. (calsonic)
- Body postsset. (volgende week binnen)

Moet er wel nog voor scoren:

- Goede digitale zender, liefst acoms.
- Paar extra snaren, klein + groot.
- Extra drift banden.
- Extra drift velgen. Of gewoon velgen.
- Motor koelings systeem.

Hier dan even wat foto's:

cimg2437p.jpg

Motor, regelaar, sensorkabel:
cimg2438.jpg

Servo en de extra onderdelen er voor:
cimg2440.jpg

Me ongespoten Toyota ae86 kap. 200mm:
cimg2441.jpg

cimg2442.jpg

En me calsonic skyline die ik van het weekend gespoten heb:
cimg2431.jpg

Zo dat is het dan wel weer een beetje. Moet dus nog wat dingentjes scoren, het belangerijkste is de zender en ontvanger, want dan rijd het.:p
Hoop dat het een rond maart april wel klaar is. Als de verkoop een beetje mee zit. Want van dat geld koop ik weer nieuwe dingen.
Maar dit word wel wat. Die Toyota ae86 kap, ga besticken en spuiten als het Driftteam FALKEN. Groen Blauw.
En dan misschien nog een leuke rx-7 kap bestellen. En nog wat andere kapjes die ik nog niet heb. Heb qua kappen nog op me verlang lijstje staan:

- Mazda rx-7.
- Toyota supra.
- Nissan s13 200sx.
- Bmw 320i.

Verder niet veel. Moet eerst me andere dingen doen die klaar moeten komen en dan pas de rest. Beetje klooien enzo.
Ach dit word zeker wel een leuke auto.
Met een hoop body's.:mrgreen:

Ow oke, nee dat is gewoon zo, maar ik heb er niks aan gedaan. (aan de bumper) ik heb hem gewoon zo gekocht.
Maar als je interesse in die TT-01 heb. :p € 130,- met alles rijklaar zender, accu, lader, body nissan 350z, met alles compleet. Is ie van jou. :D

Schuur ik ooit wel een keertje weer recht. Maar 'k kan er ook een blauwe op zetten.
Maar dan moet ik eerst goed zoeken, ow heb er hier nog 1 liggen.
:p

mischien... alleen als het schuim van de bumper niet tegen de kap aan zit, doet die bumper niet erg veel om de kap heel te houden.

Nee het zit elkaar niet in de weg. Die andere bumper zat nog 0,5cm tussen. En nu zit er 1,5cm tussen. Dat is dan ook wel een stuk beter. Want dan kan de body toch nog iets bewegen, want anders komen er snel scheuren in. En dat moet ook niet.

Maar hier dan even wat bijlages:

Voorkant:

cimg2683d.jpg

cimg2684vd.jpg

Achterkant:
cimg2685r.jpg

gr Ivar.

Heeft er iemand misschien nog een leuk zendertje voor me over?
Het liefst een 'stuurwiel-zender 2.4 ghz.'
Owja....

Heb sinds gister weer een nieuwe (drift)vitrine-kast kunnen regelen.
Hier:
cimg2746.jpg

Kan ook nog verlichting in, maar is effe stuk, dus moeten nieuwlampjes gekocht worden, vorige lampjes waren al 6jaar oud, en dan word het wel toe aan nieuw lampjes::p
cimg2747.jpg

Zender niet meer gezocht, heb nu een zender kunnen kopen.

cimg2772d.jpg

Nu maar effe kijken wanneer we de TRF in elkaar kunnen zetten.:p

Ik heb weer extra onderdelen kunnen scoren voor me TRF.
Moet nu nog een paar snaren, kleine (achter) grote (voor) en dan owjaa, ik heb ook een bak om alles in te doen, met allerlij vakjes, dan is die ook weer helemaal vol. En dan ben ik verplan om de kleinere versie van het bakje ook te kopen en daar andere dingen in te doen, zoals ontvanger, servo, regelaar, motor.

Maar eerst mijn TRF rijdent maken.
Owja, als iemand van jullie nog voor een 'Tamiya TRF 415 MS' een paar snaren hebben, voor weinig, liefst alleen de verzendkosten.:mrgreen: Dan ben ik berijt om die te kopen.

Gr.
(foto's volgen van het bakje)

Back