Twas heel leuk, een beetje warm tijdens het rijden..
We hebben ons goed geamuzeerd, maar we vonden het spijtig dat er geen amateurs zoals ons mee deden...
Elk ander team had een splinternieuwe TT-01E gekocht voor de race, ik kom wel eens vaker in ronse, maar de andere teams waren overduidelijk veel meer ervaren dan ons.(We kwamen aan en moesten meteen enkele tamiya TT01 opties verwijderen-die ik speciaal voor deze race had gekocht-)
De auto self heeft het geen vier uur uit gehouden, na 2 minuten in de tweede helf brak een achterste armpje, hadden we al niet meer reserve(gekregen van sympathieke overburen), 2minuten darna kwam onze motor en cardan los te zitten, bijna niet op te lossen, resultaat: spur vernield.
Dit toch nog gemaakt en toch nog op de baan gezet, want we konden wel mee, nog geen ronde daar achter door een crash, of weet ik veel een soldering los(waarschijnlijk van het snel en wild batterijen wisselen)
Terug aan gesoldeerd, en weer op de baan, weer een halve ronde en dan weer niets meer, deze keer geen stroom naar regelaar, maar alles leek perfect... Na lang zoeken bleek de aan/uit schakelaar defect, dit ook nog gemaakt, maar op dit punt waren we al meer dan een uur niet aan het rijden, de teamgenoten hadden er geen zin meer in, dus nog maar even een keer zelf gereden, 2 rondjes en hij was weer stuk, we zijn dan maar gestopt...
De volgende keer dat ik zoiets mee zou doen, ook een nieuwe TT-01E...
P.S.: Onze snelste rondetijd was niet op de laatste plaats (7de), maar op de 4de plaats, dat is ook toch al leuk