op straat zou ik de tt01 nemen.
voor circuit zou ik voor de hpi gaan.
driften zal je met alle 2 de wagens goed kunnen doen denk ik.
waarom de hpi niet op straat? deze heeft een snaar als aandrijving en een steentje daartussen dat wil je niet hebben.waarom de tt01 niet op circuit?
ik rijd er zelf mee bij pk racing en je zal nog een redelijk budget moeten open houden om te "tunen" wil je er een beetje deftig mee rijden daar.
ik heb dit wel gedaan omdat dit mijn eerste echte wagen was en niet beter wist.
dus tt01 op straat en parkings,de hpi sprint op circuit is mijn mening.
wat ik bij mijn tt01 heb veranderd:
banden
veringen
rollagers
carbon upperdeck
volledige stuurinrichting
stuur rods
aluminium motorsteun
aluminium stuurblokken
aluminium wielmeenemers
aluminium middenas
kortom,voor dat budget samen met de aankoop van de wagen had ik iets veel leukers kunnen hebben achteraf gezien.maar zoals ik al zei,ik had toen geen flauw benul van wat er mogelijk was e.d.
Niet tegenstaande dat hij nu toch wel heel leuk rijd en ik hem niet meer wil weg doen
