Tamiya TT-02

Hier zijn alvast een paar fotootjes van mijn TT-02.
Heb de wagen op straat kunnen proefrijden en het lijkt mij toch dat de wagen veel stabieler op de weg ligt dan een TT-01.
Ook heb ik daarjuist nog met het optie setje high speed gear set gereden (in combinatie met een 90T spur en 48T motorpinion) en dan gaat de wagen heel lekker.
De verhouding is zelfst nog lager dan dat je bij een TT-01 kunt behalen, niet slecht dus.
Mijn bevindingen van de wagen zijn zeer positief, de opbouw is onderhoudsvriendelijker alsook het vervangen van een spur is heel snel gedaan.

En zie hier een paar fotootjes van mijn Ferrari 458 body voor mijn TT-02, TA06 PRO en mijn TA05R
Er zijn geen stikkers gebruikt, enkel verf :)

Heb inmiddels ook nog 'n brugje op de sturings armpjes gemaakt waardoor je minder speling op de sturing hebt.
Heb vandaag nog 'n Speed Passion V3 21.5T motor met een cirtix club stock regelaar ingebouwd en word donderdag op de club op tapijt getest.
Ben benieuwd naar hoe de wegligging v/d wagen op tapijt zal zijn.

TT02 Lancia Delta Integrale besteld, actie voor EUR 115,-
Ben benieuwd hoe deze wagen in de rally setup zich gaat handhaven.

Wel van Yeah een setje schokbrekers en een motor mount, en van Tamiya een setje kogellagers en alu aandrijfas besteld. Stock is het volgens mij geen "off road" waardig model. Verder wil ik er echter geen geld in stoppen.

Daarnaast zag ik in eens een TB04 Pro waarvoor ik wel een plaatsje heb en die ik niet kon laten staan, dus ik ga de komende maanden lekker rommelen met deze twee kitjes.

Back