TamiyaCup 2011! (België)

rucphen01.jpg

beste Tamiya-piloten:

Het nieuwe TamiyaCup seizoen gaat eind januari van start!
De TamiyaCup is een wedstrijdreeks voor 1/10de electro rc wagentjes die gedurende 9 wedstrijden + finale wordt gereden over heel België op telkens een andere lokatie. Alle electro Tamiya wagentjes zijn weer welkom.

tamiya_model_logo.jpg

De verschillende klassen zullen zijn:
Formule 1 * GT * MINI * Stock * Junior * FWD (nieuw)

de nieuwkomers kunnen zich inschrijven met een Tamiya TT-01 wagentje in onze Stock klasse.

Jongeren onder de 14jaar schrijven zich in in de Junior klasse.

De gevorderde piloot schrijft zich in in de F1, FWD, GT of MINI klasse.

Vergeet ook je wagen niet conform te maken met het reglement!
De kalender, reglement en meer info komt binnekort online op de website www.tamiya.be

Ook kan je vragen stellen op het forum: tamiya.actieforum.com

rucphen10.jpg

Hopelijk wordt het een goed jaar!

Vorig jaar gestart met een goede 65 inschrijvingen wat opzich zeker niet slecht is!

En er zijn eigenlijk nooit weinig inschrijvinge geweest!

GTM RC club zet jullie al maar klaar:p De TamiyaCup komt eraan:banana:

Cava, ne Mclaren da hoor ik graag :)

Zilverpijl, post ne keer wa foto's van u bolide, kvind de Mclaren echt super!

tot binnekort ;)

Als ik kom, waarschijnljk de 23 januari, kom ik met deze:

IMG_0097.jpg

Misschien dat er ook nog meer collega`s van onze club meegaan? Jack, Marten, Marcel?
Lekker binnen rijden, ;-)

idd lekker warm binnen rijden, eten, drinken enz... alles is voorzien.
zeg het voort, hoe meer zielen hoe meer vreugde :-)

tot dan allemaal...

Vette bolide Silverpijl!

Onze (m'n broer en ik) body's zijn binnen bij de carrossier, normaal zijn ze klaar tegen de 1ste wedstrijd.
Wij rijden nog een jaartje GT met de 416. Ondertussen is de 417 al uit en kben benieuwd of die aan de start zal verschijnen!

Tamiya heeft nog een nieuwe wagen uit: de ff-03, een voorwiel aangedreven chassis en in onze TamiyaCup wordt dit een nieuwe klasse waar deze wagens gaan rijden met body's van echte voorwiel aangedreven wagens!

2011 ziet er alvast veel belovend uit voor de Tamiya liefhebbers :D

Ondertussen al bijna 50 inschrijvingen! De grootse reeks is voorlopig de stock (tt-01) reeks met veel nieuwkomers! Maar ook de GT, Mini & F1 zijn al goed vertegenwoordigd ..

Je kan je nog inschrijven tot volgende week woensdagavond.

Inchrijvingen & meer info op www.tamiya.be

In de Mini ook een aantal nieuwkomers waaronder
Dafke en Deadwish van dit forum :p

Helaas is de FWD nog niet bekend genoeg bij de mensen door de magere inschrijvingen..

ondertussen +53 inschrijvingen (update gisteren avond op de club) en ook veel mensen die zijn komen rijden om te trainen.
Dat belooft een leuke dag te worden... :-)

Al 71 inschrijvingen!

Ik denk dat dit zomaar een record aantal gaat zijn van de afgelopen Tamiyacup jaren!

Inschrijven kan nog tot morgen 17u!

Zondag morgen om 8u in de gemeentehal van vosselaar.
In het centrum van vosselaar zullen pijlen van de TamiyaCup voorzien zijn. Gewoon deze volgen.
Het is achter het gemeentehuis.

Met 71 inschrijvingen zal de parking iets te klein zijn maar in de straat in de buurt is er ook nog plaats :-)

GTMrc is er klaar voor :-)

Laatst bewerkt:
oeioei met een dik uur te rijden wordt dat wel heel vroeg opstaan.:onweer:

Zondag morgen om 8u in de gemeentehal van vosselaar.
In het centrum van vosselaar zullen pijlen van de TamiyaCup voorzien zijn. Gewoon deze volgen.
Het is achter het gemeentehuis.

Met 71 inschrijvingen zal de parking iets te klein zijn maar in de straat in de buurt is er ook nog plaats :-)

GTMrc is er klaar voor :-)

Back