Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
idd voor een dagje plezier moet je wat over hebben.
ondertussen 77 inschrijvingen
Toch fantastisch he, hopelijk komt ook iedereen die ingeschreven heeft ;-)
Uitslag minikes :
Mini Vosselaar Totaal
1 Michel Robijn 400
2 Andy Van den Borre 370
3 Eli Verbeke 340
4 Danny Mervielde 310
5 Christian Noiret 280
6 Ton Leempoels 250
7 Bruno Parent 220
8 Eddy Bille 200
9 David Pauwels 180
10 Jurgen De Paepe 160
11 Rembert Serrus 140
12 Nico Grootjans 120
13 Arno Henkens 100
14 Philip De keersmaecker 90
15 Dirk DeNeve 80
16 Günther De la Motte 70
17 Wouter De Keyzer 60
18 Jan Collin 50
Net terug van de TamiyaCup in Vosselaar.
Dit was een enorm leuke en goed georganiseerde dag!
ja olli ,ik had dat niet gedacht van jou. als ik deze zomer je offroad zag rijden had ik mijn bedenkingen. maar zoals mijn klein baaske hier zou zeggen. dubbele dikke duim![]()
Hallo allemaal , bij deze wil ik en onze club alle deelnemers en aanwezigen bedanken voor hun aanwezigheid en sportieve inzet op de openingswedstrijd van de Tamiyacup en tevens onze eerste grote wedstrijd voor GTMRC sinds het bestaan van onze club . We hadden totaal geen idee wat we moesten verwachten met name voor de wedstrijdleiding , catering , sportiviteit , kortom alles wat een wedstrijd kan maken of kraken .
Buiten onze verwachting in is alle super goed verlopen , en hadden wij geen reden tot klagen . We hebben dan ook gezellig met een drankje nagepraat en we konden allemaal maar 1 ding zeggen , WOW , maar moe en voldaan .
We weten nu zeker , DIT WORDT HERHAALD .
Groetjes
Werner en GTMRC
Inschrijvingen zijn geopend voor Bredene.
27/02 is de wedstrijd.
23/02 stoppen de inschrijvingen.
Mensen wees er echter snel bij. Bredene is niet overdreven groot en het kan zijn dat er terug bij grootte aantallen zoals in Vosselaar de inschrijvingen vroeger kunnen stopgezet worden!
Inschrijven => www.tamiya.be => DOEN![]()
Olli, de inschrijvingen worden nooit vroeger stop gezet en we gaan ook geen mensen weigeren
Enkel als er niet genoeg inschrijvingen voor 1 klasse zijn dan kan deze geanuleerd worden.
De inschrijvingen lopen goed, ondertussen 40 piloten ingeschreven!
Je kan je dus nog inschrijven tot 23/2/2011 op www.tamiya.be![]()
Als het regent zal ik het zonnetje in huis zijn , goed ? haha
Vorig jaar heeft het ook geregend en waren er een aantal rijders die toch doorgingen! Was meer een speedboten race aan het worden. Pic's ervan te vinden op onze site TamiyaCup
74 inschrijvingen. Zal weer druk worden![]()