TamiyaCup 2011! (België)

idd voor een dagje plezier moet je wat over hebben.

ondertussen 77 inschrijvingen :-)
Toch fantastisch he, hopelijk komt ook iedereen die ingeschreven heeft ;-)

idd voor een dagje plezier moet je wat over hebben.

ondertussen 77 inschrijvingen :-)
Toch fantastisch he, hopelijk komt ook iedereen die ingeschreven heeft ;-)

Jep , ik heb net ff gebeld en waarschijnlijk zal de FWD klasse geschrapt worden. Er zijn slechts 3 rijders die hier aan meedoen.. En omdat het zo druk wordt..

Maar degene die in deze klasse meerijden rijden ook nog wel mee in een andere klasse dus zullen zowiezo kunnen rijden!

Uitslag minikes :

Mini Vosselaar Totaal
1 Michel Robijn 400
2 Andy Van den Borre 370
3 Eli Verbeke 340
4 Danny Mervielde 310
5 Christian Noiret 280
6 Ton Leempoels 250
7 Bruno Parent 220
8 Eddy Bille 200
9 David Pauwels 180
10 Jurgen De Paepe 160
11 Rembert Serrus 140
12 Nico Grootjans 120
13 Arno Henkens 100
14 Philip De keersmaecker 90
15 Dirk DeNeve 80
16 Günther De la Motte 70
17 Wouter De Keyzer 60
18 Jan Collin 50

Laatst bewerkt:
aha 9de plaats in totaal
dat wist ik dus niet.had alleen de laatste finale onthouden
merciekes danny
volgende keer beter
zekers weten!
al zal het moeilijk zijn tussen al die pro's

Uitslag minikes :

Mini Vosselaar Totaal
1 Michel Robijn 400
2 Andy Van den Borre 370
3 Eli Verbeke 340
4 Danny Mervielde 310
5 Christian Noiret 280
6 Ton Leempoels 250
7 Bruno Parent 220
8 Eddy Bille 200
9 David Pauwels 180
10 Jurgen De Paepe 160
11 Rembert Serrus 140
12 Nico Grootjans 120
13 Arno Henkens 100
14 Philip De keersmaecker 90
15 Dirk DeNeve 80
16 Günther De la Motte 70
17 Wouter De Keyzer 60
18 Jan Collin 50

Laatst bewerkt:
ja olli ,ik had dat niet gedacht van jou. als ik deze zomer je offroad zag rijden had ik mijn bedenkingen. maar zoals mijn klein baaske hier zou zeggen. dubbele dikke duim;)

Net terug van de TamiyaCup in Vosselaar.

Dit was een enorm leuke en goed georganiseerde dag!

Tamiyacup Vosselaar

Hallo allemaal , bij deze wil ik en onze club alle deelnemers en aanwezigen bedanken voor hun aanwezigheid en sportieve inzet op de openingswedstrijd van de Tamiyacup en tevens onze eerste grote wedstrijd voor GTMRC sinds het bestaan van onze club . We hadden totaal geen idee wat we moesten verwachten met name voor de wedstrijdleiding , catering , sportiviteit , kortom alles wat een wedstrijd kan maken of kraken .
Buiten onze verwachting in is alle super goed verlopen , en hadden wij geen reden tot klagen . We hebben dan ook gezellig met een drankje nagepraat en we konden allemaal maar 1 ding zeggen , WOW , maar moe en voldaan .
We weten nu zeker , DIT WORDT HERHAALD .
Groetjes
Werner en GTMRC

ja olli ,ik had dat niet gedacht van jou. als ik deze zomer je offroad zag rijden had ik mijn bedenkingen. maar zoals mijn klein baaske hier zou zeggen. dubbele dikke duim;)

Dafke , de allereerste keer dat je me zag offroad rijden zal dan ook wel de allereerste keer offroad op circuits geweest zijn voor mij.. endat zal met een slash of vorza geweest zijn ;) Die wel wat minder waren..

Maar offroad ben ik wel een pak minder als onroad..

Mercie:) , Ik verschoot er ook nog wel van dat ge in de A finale zat!

Hup naar Bredene..:)

8)
Hallo allemaal , bij deze wil ik en onze club alle deelnemers en aanwezigen bedanken voor hun aanwezigheid en sportieve inzet op de openingswedstrijd van de Tamiyacup en tevens onze eerste grote wedstrijd voor GTMRC sinds het bestaan van onze club . We hadden totaal geen idee wat we moesten verwachten met name voor de wedstrijdleiding , catering , sportiviteit , kortom alles wat een wedstrijd kan maken of kraken .
Buiten onze verwachting in is alle super goed verlopen , en hadden wij geen reden tot klagen . We hebben dan ook gezellig met een drankje nagepraat en we konden allemaal maar 1 ding zeggen , WOW , maar moe en voldaan .
We weten nu zeker , DIT WORDT HERHAALD .
Groetjes
Werner en GTMRC

Ik denk dat we het tamiya cup 2011 jaar goed geopend hebben 8)
Idereen was zeer positief en een herhaling ligt zo goed als vast :D
Bedankt aan alle GTM RC Clubleden voor hun geweldige inzet en alle aanwezige piloten voor het vlotte en probleemloze verloop van de zeer drukke en lange racedag!
Voor zij die nu kennis gemaakt hebben met de club en interesse hebben: wij trainen praktisch elke donderdag van 19 tot 23u in Vosselaar (zie www.gtmrcclub.be voor de exacte datums en verdere info).

Mvg,
Ally
GTM RC Club bestuur.

Inschrijvingen zijn geopend voor Bredene.

27/02 is de wedstrijd.

23/02 stoppen de inschrijvingen.

Mensen wees er echter snel bij. Bredene is niet overdreven groot en het kan zijn dat er terug bij grootte aantallen zoals in Vosselaar de inschrijvingen vroeger kunnen stopgezet worden!

Inschrijven => www.tamiya.be => DOEN :)

Inschrijvingen zijn geopend voor Bredene.

27/02 is de wedstrijd.

23/02 stoppen de inschrijvingen.

Mensen wees er echter snel bij. Bredene is niet overdreven groot en het kan zijn dat er terug bij grootte aantallen zoals in Vosselaar de inschrijvingen vroeger kunnen stopgezet worden!

Inschrijven => www.tamiya.be => DOEN :)

Olli, de inschrijvingen worden nooit vroeger stop gezet en we gaan ook geen mensen weigeren :)

Enkel als er niet genoeg inschrijvingen voor 1 klasse zijn dan kan deze geanuleerd worden.

De inschrijvingen lopen goed, ondertussen 40 piloten ingeschreven!

Je kan je dus nog inschrijven tot 23/2/2011 op www.tamiya.be ;)

BTW,

Er was trouwens een clubrace vandaag bij YellowRacing in Bredene..

Zijn er piloten gaan rijden? Hoe is het geweest?

Olli, de inschrijvingen worden nooit vroeger stop gezet en we gaan ook geen mensen weigeren :)

Enkel als er niet genoeg inschrijvingen voor 1 klasse zijn dan kan deze geanuleerd worden.

De inschrijvingen lopen goed, ondertussen 40 piloten ingeschreven!

Je kan je dus nog inschrijven tot 23/2/2011 op www.tamiya.be ;)

Dan heb ik dat ergens misverstaan, mijn excuses;).

Er was een mooie opkomst tijdens de YellowChallenge van vorige zondag.
Er zijn 30 wagens zijn aan de start verschenen, waarvan het grootste deel mini-rijders waren.

Het was tevens de eerste dag dat met het nieuwe telsysteem gereden werd. Mensen met persoonlijke transponders brengen deze best mee op de Tamiyacup in Bredene.
Voor de mensen die (nog) geen persoonlijke transponder hebben, zijn er wel een aantal die uitgeleend kunnen worden.
Mochten er echter te veel mensen geen persoonlijke transponder hebben, zou het kunnen zijn dat er toch een ander systeem gebruikt wordt.

download
rcr.jpg

Op zondag 17 april gaat de eerste OUT-DOOR wedstrijd van het TamiyaCup seizoen door, dit vergt enige aanpassing aan de wagens.. Minder technisch maar wel meer snelheid!

Racing Club Roeselare beschikt over een grote asphalt baan met alle benodigdheden om de TamiyaCup te ontvangen.. Er is een overdekte pitsruimte, en plaats voor alle piloten..

circuit1.jpg

Maak je alvast klaar voor de eerste outdoor race!

info & inschrijvingen : www.tamiya.be

Laatst bewerkt:
Als het regent zal ik het zonnetje in huis zijn , goed ? haha:)

Vorig jaar heeft het ook geregend en waren er een aantal rijders die toch doorgingen! Was meer een speedboten race aan het worden. Pic's ervan te vinden op onze site TamiyaCup

als het regent zet ik zelfs niet hoor!

Als het regent zal ik het zonnetje in huis zijn , goed ? haha:)

Vorig jaar heeft het ook geregend en waren er een aantal rijders die toch doorgingen! Was meer een speedboten race aan het worden. Pic's ervan te vinden op onze site TamiyaCup

Back