ik geniet van de elefantalus, volgende week goed weer hier en weer wat vrije tijd here I come
goed weekend in het zuiden
goed weekend in het zuiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi gezicht zo! met zo wenig v-stelling!Hulde!Jaap, de oude Veronica-gangster, heeft een erg mooie Tantalus .... gemaakt. Zie hier het filmpje van de maiden.
[URL="http://youtu.be/bSLOSOWD-IQ"]http://youtu.be/bSLOSOWD-IQ[/URL]
Vincent bedankt voor het filmpje..
@Domi: deze heeft geen topdrive, ik was lui...
geen enkel probleem vuurvos!Vanwaar je uitzonderlijke interresse voor zaken die fout gaan,gedaan worden,of fout kunnen gaan? zwartkijkers maken zelden zelf dingen en hebben alleen kritiek op mensen die wel het lef hebben om op hun bek te gaan als ze iets proberen te maken. Voor de duidelijkheid; ik maak u absoluut niet uit voor zwartkijker, maar mijn ,vooralsnog, objectieve mening over uw postings, neigt er wel naar om in die hoek te worden geduwd....Wellicht had ik deze mening beter voor me kunnen houden, maar ''een foutje is immers snel gemaakt''.knap![]()
toch altijd een spannend moment als je hem 24u later open doet!
is ie goed of niet?
een klein foutje is immers snel gemaakt.
vind het wel leuk om een goed filmpje te zien over het mallen...
maar hij moet nog leren om handschoenen aan te doen... carbon glasvezel en epoxy zijn immers geen milieuvriendelijke stoffen![]()
na uitermate zorgvuldige selectie-procedures, uitgevoerd door dhr. Jaap H., is mijn indrukwekkende ,fotogenieke fysiek bevonden tot de meest geschikte voor dit filmpje.Leuk, leerzaam filmpje! Tja is wel handig met zo een vorm.
Hey Vincent, hebben ze je aan het werk gezetpas maar op dat de arbeidsinspectie dit niet ziet, geen handschoenen, geen werkkledij en geen ademmasker
Ik zou toch nog maar eens verhandelen met je werkgever(s)
Maar mss ben je wel immuun door je brushen
Maar toch bedankt voor de les.
@vuurvos, pfffffffffff. je hoeft voor mij niet de moeite te nemen om uit te leggen hoe je postings bedoelt zijn, ik lees ze al een poosje.
Ik heb JOU net uitgelegd hoe ze bij mij binnenkomen.
tuurlijk lukt jou dat ook! Jaap weet heel goed wat er gebeuren moet, en als je nog twijfelt; het filmpje liet mijn allereerste ''zelfgemaakte''stabilo zien, nooit eerder zo gedaan, kind kan de was doen!Jaap en Vincent, goed gedaan.
Erg duidelijk en leerzaam.
Ziet er zeer proffesioneel uit.
Ik ben benieuw of dat mij ook zo lukt.