Tantalus goes molded

Hallo Jaap, Vincent en Loet,
Weer een zeer informatief filmpje! Een paar kleine werkstappen doe ik anders en zal ze nu eens zoals jullie ze doen uitproberen! Thx:worship:

in het leven tellen enkel de looks gert-jan ;) daar kom je t verst mee...

als je met zo'n DLG aankomt op de wedstrijd mag je nog laatste worden, iedereen onthoud de look van je DLG , niet op welke plek je gestrand bent.

leuk filmpje, al vraag ik me echt af of ie daar met zijn zondagse kledij stond te lijmen? :D

mooie vleugel trouwens ook... geeft echt een meerwaarde in het kleine modelbouw wereldje.

Na het maken van dit vleugeltje had ik toch ook servo's nodig om verder te kunnen.
Nadat ik wederom had geconstateerd dat het nogal koud*****pstpo****weer was en bijbehorend humeur had opgelopen, toch maar ff gaan zoeken.
Gevonden!!!:D
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Na het maken van dit vleugeltje had ik toch ook servo's nodig om verder te kunnen.
Nadat ik wederom had geconstateerd dat het nogal koud*****pstpo****weer was en bijbehorend humeur had opgelopen, toch maar ff gaan zoeken.
Gevonden!!!:D
full

Hallo specialpainter,

Ik heb bij mij thuis nog een MiMi rompje liggen die een vleugel mist. Heeft u de vleugel nog en kan er nog een 1m vleugel van gemaakt worden? zo ja ben ik wel geintreseerd in die vleugel en zou hem wel willen kopen (of overnemen als hij anders bij het vuil gaat) , mits hij nog structureel de buitenste halve meters goed is. :D

Jelmer

gelieve reactie via PB

Hallo specialpainter,

Ik heb bij mij thuis nog een MiMi rompje liggen die een vleugel mist. Heeft u de vleugel nog en kan er nog een 1m vleugel van gemaakt worden? zo ja ben ik wel geintreseerd in die vleugel en zou hem wel willen kopen (of overnemen als hij anders bij het vuil gaat) , mits hij nog structureel de buitenste halve meters goed is. :D

Jelmer

gelieve reactie via PB
Helaas is de vleugel ook aan de buitenste gedeelten totaal gaar. Het was een redelijk gehavende vleugel waarmee ik nogal lomp tegen een lantaarnpaal was gevlogen....vandaar ook deze weinig tactvolle verwijdering van de servo's..;) Bovendien heb ik de bovenkant van deze vleugel mooi ge-airbrushed; staat goed aan mijn hobby muur:cool:

Helaas is de vleugel ook aan de buitenste gedeelten totaal gaar. Het was een redelijk gehavende vleugel waarmee ik nogal lomp tegen een lantaarnpaal was gevlogen....vandaar ook deze weinig tactvolle verwijdering van de servo's..;) Bovendien heb ik de bovenkant van deze vleugel mooi ge-airbrushed; staat goed aan mijn hobby muur:cool:

Begrijp dat je hem dan wil houden :)

Maarja niet geschoten is altijd mis :D

Jelmer

# Het was een redelijk gehavende vleugel waarmee ik nogal lomp tegen een lantaarnpaal was gevlogen

Oefenen jij en Loet deze discipline;)

Back