tapatalk ligt er hier uit

Al geprobeerd om alles af te sluiten apps zoals tapatalk en browser dan opnieuw in de browser naar mbf.nl te gaan dan openen met de tapatalk app?

Hier werkt hij gewoon goed na het truukje

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij vraagt hij er niet om.
Als ik bijvoorbeeld naar de hobbyking site gaat doet hij dat wel, maar bij het forum niet.
Zelf na mijn telefoon opnieuw opstarten niet.

had tijdelijk de vraag voor tapatalk uitgeklikt in de browser van mijn mobiel. kan nu echter niet meer tapatalk activeren vanuit deze site. ook zoeken in tapatalk levert geen succes op om het weer te activeren. zoals waarschijnlijk meerderen heb ik (dom) het forum verwijderd en weer opnieuw trachten toe te voegen, aangezien ik dacht dat ook hier de links weer eens aangepast waren.
mogelijk een goede instructie hier te plaatsen hoe tapatalk te heractiveren, aangezien het toch een hele goede tool is/was om het forum bij te houden

Ik krijg toch echt een foutmelding, ook al probeer ik het forum of de app opnieuw op te starten.
wp_ss_20150518_0001.png

Volgens mij is er niemand die naar dit probleem kijkt momenteel? Wel uiterst vervelend. Kan het forum niet meer toevoegen aan mijn tapatalk lijst. Andere fora doen bet wel normaal..

Volgens mij is er niemand die naar dit probleem kijkt momenteel? Wel uiterst vervelend. Kan het forum niet meer toevoegen aan mijn tapatalk lijst. Andere fora doen bet wel normaal..

Ja, de wereld vergaat nu Tapatalk niet werkt.... Zo zijn er nog heel veel zaken die niet werken en kunnen we alleen wachten totdat Robert terug is van vakantie en alle problemen structueel kan oplossen. Dus heb geduld!

Volgens mij is er niemand die naar dit probleem kijkt momenteel?

Dat is onplezierig om dat zo te stellen.
(tussen haakjes; waarom staat er achter je zin een vraagteken)
Robert heeft het forum als hobby in de avonduren, heeft een vermogen uitgegeven aan nieuwe software en servers en nu ga jij zeggen dat hij het als een puinhoop achterlaat.
Jullie kunnen wel allemaal hier op het forum komen huilen dat het niet werkt.............................je bent er dan toch????????????
Wees daar voorlopig tevreden mee.
De forumbeheerder had nog maanden parallel met het nieuwe forum willen meedraaien, dan was de overgang vlekkeloos verlopen.
Doordat er een stel minder plezierige gasten een hack deed op het forum, lag dat plat.
Het is toch beter dat je nu op het forum kan, ook al is het met een ander apparaat dan een patserig uitsloofding waarmee je de rest van de gebruikers op hinderlijke manier kan laten zien dat je een bling bling ding het dat op tapatalk werkt? :) ;) :) ;) :)

Het is veel storender dat er geen foto's meer zichtbaar zijn, ik zoek me suf als ik moet terugkijken in mijn bouwverslag met 1600 berichten, mede omdat verwijzingen naar bepaalde berichten niet meer werken.
Maar ook dat zal ooit goedkomen.

Laatst bewerkt:
Zucht.

Tot een week geleden deed tapatalk het prima. Er is dus bewust of niet iets veranderd. Voor t zelfde geld is het gewoon een vinkje ergens. Aangezien deze problematiek al langer bekend is en er ook via facebook melding van is gemaakt, en er tot op heden geen enkele feedback op komt mag mijn conclusie toch zijn dat er niets gebeurd op dit gebied? Dat is geen sneer naar het forumbeheer, maar gewoon een constatering/vraag. Een bericht vanuit het beheer dat het probleem bekend is en onder de aandacht ligt is al geboeg. Al duurt het daarna een jaar voor t is opgelost, als er maar aan gewerkt wordt.

En nee de wereld vergaat niet, maar het forum is een enorme verruiming van de hobbybeleving. Zonder tapatalk is dat een stuk lastiger in de huidige mobiele wereld. En die handtekening die tapatalk standaard meegeeft kan gewoon uitgezet worden hoor. Snap dat gezeur daar over echt niet. Voor jou zijn foto's belangrijk, voor mij Tapatalk. Ieder z'n ding. Ik wil graag weer constructieve bijdragen leveren aan problemen van anderen en zelf ook her en der wat opsteken. En daar heb ik tapatalk voor nodig.

Overigns lijkt mij dit forum wel erg uit de kluiten gewassen voor beheer door 1 persoon.

Overigns lijkt mij dit forum wel erg uit de kluiten gewassen voor beheer door 1 persoon.
Kan je nagaan hoe goed hij is en misschien begrijp je dat hij niet op elk berichtje kan reageren als hij druk is met het weer in orde maken van het forum.:)

Misschien heeft hij wel dezelfde vooruitgang met het forum instellen als ik met de bouw van de stoomketel automatisering waarbij het regelmatig voorkomt dat 2 stappen voorwaarts gevolgd worden door 3 stappen terug.

Heb de cookies van mijn browser verwiderd. Tapatalk opnieuw geinstalleerd en nu het forum geopend via mijn browser en daarna werd Tapatalk keurig weer werkend als vanouds. Een en ande wss gevolg van aanpassingen van url's

Apart dat het op alle platforms fout gaat!?

Tapatalk opnieuw installeren vind ik een lastige optie, daar dat betekent dat ik alle fora terug moet zetten. Ben ik wel weer even zoet mee.

Ik wacht nog even, de mobiele versie in de browser werkt als nooit tevoren zo goed!

Ik hekel die tapatalk handtekening ook als mensen 'm standaard laten maar vind het verder wel handig om de forums te volgen op de telefoon/tablet.
Vanwege andere problemen na android 5.1 update heb ik eens een complete reset gedaan en ook via de mobiele site geprobeerd naar tapatalk gaan geeft: "Dit forum is niet beschikbaar in tapatalk"

De forums en logins zijn overigens gekoppeld aan m'n account en zijn gewoon weer beschikbaar als ik inlog. Wat dat betreft is een reset / herinstallatie geen probleem.
Wellicht wordt het later wel opgelost.

Heb de cookies van mijn browser verwiderd. Tapatalk opnieuw geinstalleerd en nu het forum geopend via mijn browser en daarna werd Tapatalk keurig weer werkend als vanouds. Een en ande wss gevolg van aanpassingen van url's

Soort gelijke oplossing het werkt dus ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij werkt tapatalk ook niet meer samen met mbf....wel met ander fora lijkt dus toch aan het inloggen op mbf via tapatalk te liggen.

Hij logt gewoon niet meer in.....:-(

Hallo lotgenoten!! Hier precies dezelfde melding, kan ook niet inloggen via tapatalk.
Maar het is al gerustellend dat meerdere dit probleem hebben ondervonden.
Ik wacht het rustig af, word vast weer opgelost

Back