tapatalk ligt er hier uit

Hier werkt het goed. Zie eerdere post hoe ik het voor elkaar heb gekregen. Ik had maar 2 fora op Tapatalk.

verstuurd via Tapatalk, excuses voor typefoutjes

Ik heb problemen met tapatalk sinds de nieuwe mbf website. Het begon met het probleem dat mijn abonnementen niet laadden. Nu kan ik zelfs niet meer verbinding maken met mbf via tapatalk. Ik krijg dit te zien:

5bb6ds.jpg

Ik krijg dit te zien:
Wat denk je er van om eens rond te kijken in de helpdesk onderwerpen.
Dan had je gezien dat je niet de enige bent.
De beheerder doet het forum als hobby er bij en heeft vast even wat anders te doen dan dit.
Je kan toch nog inloggen, lezen en berichten plaatsen?
Geduld!

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Ik heb gekeken naar de helpdesk onderwerpen en werd hier naar verwezen.
Ik kon hier niemand vinden met dezelfde melding als mij. Daarom laat ik het zien om te kijken of iemand hier
is die hetzelfde gehad heeft en weet hoe je het op moet lossen. Ik heb niks gericht tegen de beheerder of iets, ben
alleen benieuwd of iemand weet hoe ik die melding weg krijg. En nee, ik kan niet via tapatalk op mbf inloggen, lezen en
berichten plaatsen. Via de site gaat alles prima.

Ok sorry,
dacht dat het weer iemand was die wel op het forum kan, maar alleen niet met tt.
Er zijn namelijk belangrijkere dingen die nog hopeloos zijn aan het forum en meer prioriteit zouden moeten hebben.
Alleen hoor je de gebruikers daar nagenoeg niet over omdat die weten dat dat wel komt.
Als er dan alleen maar gezeurd wordt over tt zou het wel kunnen zijn dat dat eerst in orde gemaakt gaat worden om maar van het geklaag af te zijn. En de normale gebruikers maar wachten.
;)

Dit topic is voor tapatalk problemen. Voor de andere problemen zijn aparte topics.
Als het een overkoepelend topic was voor mbf problemen zou ik jouw argument
begrijpen, dat is echter niet zo. Een apart topic voor tapatalk is veel efficiënter
dan meerdere kleine topics over tapatalk. Nu is het juist gescheiden waardoor het
voor een beheerder makkelijker is om alles op een rijtje te zetten. Meer berichten
in dit topic resulteert niet in hogere prioriteit. Een beheerder kan heus wel
onderscheid maken in prioriteit, maak je daar maar niet druk om.

Ik kan ook al tijden niet openen op tapatalk!!

Eerst met een of andere code en nu wordt gevraagd om contact op te nemen met de forumbeheerders, dus bij deze!!

Succes met het herstellen van de connectie met tapatalk

Gr Serge

Het zal ongetwijfeld goed komen ;)

Het vervelende is dat ook de mobile versie niet juist werkt.
Ik kan somige (sub) forum niet openen omdat het layout niet goed gecropt word.
Screenshot_2015-05-26-09-14-11.png

Tapatalk lag er hier ook uit, maar werkt nu weer normaal. Ik zie nu wel dat er bij mij nu http:// www.modelbouwforum.nl staat in Tapatalk. Voorheen alleen modelbouwforum.

Verstuurd van mijn GT-I9300
Kijk dat zijn goed berichten.
Dan is het (mogelijk) opgelost.
Leek al eerder op instellingen die de telefoons ophaalden uit duistere hoeken van de geheugens (cache ??), als die gewist worden en je meld opnieuw aan zou er een nieuw adres gezocht MOETEN worden door die telefoons.

Jammer dat ook hier de handtekening met die "kijk mij eens een GT-I9300 hebben, ik pronk er mee" niet door de gebruiker is uitgezet. ;)

Ik heb mijn tapatalk 3x opnieuw geinstalleerd, alle cashe verwijderd, gegevens verwijderd, modelbouwforum verwijderd uit lijst en er weer bij gezet en alle geabboneerde topics via site weggehaald maar het werkt helaas niet. Ik ben nog naar andere dingen aan het kijken. Hopelijk is het probleem makkelijk op te lossen.

De kalender kan ik niet vinden.
Wat mij betreft is het na weken wachten nog steeds een puinhoop.
Zo dat ben ik even kwijt. ;)

Laatst bewerkt:
Ondanks dat er vast hard gewerkt wordt door mensen die er eigen tijd in steken.. ben ik het wel met Bertus eens en ook ik vond het oude forum veel fijner en overzichtelijker werken.
Tapatalk mag wat mij betreft ook voorang hebben daar ik denk dat meer dan 50% van de gebruikers vaker online is via tapatalk dan via de browser, ik wel in ieder geval.

van mij mag tapatalk gestolen worden hoor ;). en ik denk dat er een groter deel is die tapatalk niet gebruikt dan wel.

maar wat opheldering over de huidige staat / waar aan gewerkt wordt zou wel welkom zijn het is al erg lang stil vanuit robert.

Back