Tapatalk voor Iphone en Android telefoons geinstalleerd

Beste Iphone en Android telefoontoestel bezitters!

Zojuist ondersteuning voor het modelbouwforum ingebouwd voor onderstaande App. De benodigde code is ingebouwd en geverifieerd, verdere ondersteuning op hun site, maar als ik het zo lees zal dat niet nodig zijn. Ik heb zelf geen Iphone, dus kan het zelf niet testen maar ik vertrouw maar even op de blauwe ogen van de ontwikkelaars.

----

Tapatalk is a mobile forum app for iPhone / Android and soon to be on Blackberry and Nokia. Tapatalk supports vBulletin (3.x and 4.x) and phpBB forums and forum owner can activate this service for free. Tapatalk supports all the usual forum functions plus full screen image viewing, image upload, caching (less reload), private messaging, all these features are accessible in just a few simple taps.

Tapatalk for iPhone:
Showing New and Unread Posts:
IMG_0036.png

Full Thread Viewing and Pagination Support:
IMG_0037.png

See Who's Online:
IMG_0038.png

Reply to Post and Image Upload:
IMG_0041.png

Some of the large forums activated Tapatalk support
IMG_0042.png

Tapatalk for Android

Total Android Look and Feel
main.png

Same feature set as iPhone:
threadmenu.png

Quickly Reply to a conversation:
thread_bottom_menu.png

Latest and Unread Posts indicator and multi-tabs support:

latest-v.png

Full screen image support - support landscape mode also
imageview.png

Check out Tapatalk - iPhone Android Nokia forum app for vBulletin and phpBB for more information!

Laatst bewerkt:
Kan ik dan ook eindelijk de foto's bekijken in de topics? (ja dus)
Volgensmij alleen met de betaalde versie voor €2,39..

Jammer dat er geen "naar volledige website" button is in de PDA versie.
Misschien een optie?

zoals gezegd, ik maak die app niet, heb alleen de ondersteunende code op het forum geplaatst...

Ik heb wel een iPhone en heb tapatalk geïnstalleerd.
Volgens mij moet modelbouwforum.nl ook nog aangemeld worden bij tapatalk of zo.
Ik kan zoeken naar ondersteunde forums, maar mijn favoriet staat er niet bij :(

Ja, hij is gister ook aangemeld... ik weet niet hoe het daarna gaat. Ik zal eens een collega met iphone opsnorren..

Ja, hij is gister ook aangemeld... ik weet niet hoe het daarna gaat. Ik zal eens een collega met iphone opsnorren..
Ah, dan denk ik dat ik gewoon even geduld moet hebben.

Als ie het doet meld ik het wel hier.

@lazerbeak
Het lijkt er op dat het bij jou al werkt. Hoe doe je dat?

@lazerbeak
Het lijkt er op dat het bij jou al werkt. Hoe doe je dat?

Nee ik heb de app nog niet geïnstalleerd. Ik wil eerst zeker weten dat ik afbeeldingen kan kijken voor ik 2,39 neer leg. De PDA versie die de iPhone automatisch pakt laat geen afbeeldingen zien, je kunt de instellingen van safari niet aanpassen dat hij niet de PDA pagina pakt.. Dit kon met Oprah op de HTC wel. Wat ik dus bedoel, zou het fijn zijn als er een knop zal komen in de PDA versie van het forum waar je dus naar de "desktop" versie kunt gaan, zodat je wel afbeeldingen kunt bekijken. De iPhone is er snel genoeg voor!

Veel pagina's die een PDA layout hebben (zoals nu.nl) hebben een verwijzing naar de "normale" pagina. Denk dat alle iPhone users dit wel prettig zullen vinden.

Groeten,
Tjerk

zou het fijn zijn als er een knop zal komen in de PDA versie van het forum waar je dus naar de "desktop" versie kunt gaan, zodat je wel afbeeldingen kunt bekijken

vwb de Iphone bezitters is dit denk ik een van de betere optie's wie weet is dit ook een optie om in te bouwen

werkt bij mij ook nog niet helaas :(

En het zou heeel erg handig zijn om een link te hebben naar de desktop versie, irrititeer me er aan dat ik geen afbeeldingen kan zien :(

Ik ben ook niet geheel tevreden met de PDA versie die er nu draait, die zal ik ook eens bij de horens pakken. Dit topic gaat echter over Tapatalk...

Robert

En Tapatalk staat trouwens helemaal niet meer in de Androidshop (geen beta maar ook geen betaalversie).
Heb gezocht maar niets gevonden :)

Kan hem ook niet vinden in de android market. Zelfs met de QR Code vind ie niets.

QR code voor android market:
chart

Modelbouwforum.nl staat er in!

Zojuist even gekeken. Modelbouwforum.nl staat geregistreerd in TapaTalk!
En... ik zie FOTO'S! :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Daarnet weer gekeken, ook ik zie hem nu staan! Veel overzichtelijker dan in safari. Enige wat jammer is, is dat je in de gratis versie niet kan posten... in de betaalde waarschijnlijk (mag ik iig toch hopen) wel, maar heb geen zin om de App te kopen.

Maar handige functie, vooral voor op school :thumbsup:

Back