Tapatalk voor Iphone en Android telefoons geinstalleerd

Dit komt niet in je scherm te staan van je telefoon :p

En tegenwoordig kan je toch wel meer met je telefoon toch ;) Onder andere dit forum bekijken via tapatalk als de app tenminste gevonden wordt.

Ja, is met de noorderzon vertrokken...
Android en tapatalk lijkt voorlopig niet te gaan werken.
Jammer, want in mijn browser loopt het forum namelijk niet goed.
Erg traag en soms verversen of openen de pagina's helemaal niet.
Heb alle android browsers geprobeerd, resultaat hetzelfde.

maare waarom forum opzoeken via tapatalk als je het ook gewoon ken opzoeken op het internet:confused:

het werkt trouwens wel grappig

ik heb gelijk eventjes wat screens

Laatst bewerkt:
Juist omdat het zo grappig werkt ;)
Ziet er strak uit trouwens, 100x beter dan via een browser venstertje.
En ik zit niet altijd achter mijn PC, Maar wil wel eens onderweg kijken wat er gepost wordt, of iets aan anderen laten zien als ik op de club ben.

Heb hem erop staan nu, vraag niet hoe...
Kan niet anders zeggen dan dat het perfect werkt.
Erg duidelijk en vlot, super.

Inderdaad ik heb hem ook gedownload. Werkt prima :) Ook al enkele berichtjes er mee geplaatst terwijl ik in de trein zat :p

Net geprobeerd in het testforum een plaatje te uploaden, dit werkt helaas niet...PB reeds verstuurd. Kunnen anderen dit misschien ook even testen?

zojuist de gratis versie even geprobeerd op een 3g, en moet zeggen dat de functionaliteit erg mooi werkt!

Toch leuk, die apps!

Gr, Roy

Werkt super! Meteen de betaalde versie maar aangeschaft. Dit is vele malen beter dan de mobile site!

Zeer goede app!! werkt perfect op mijn Nexus One (Android) en dat maar voor 3 euries!

Ik gebruik hem inmiddels al een tijdje. Heel fijne app, werkten alle forums maar zo..

Enkel crasht hij wel erg vaak bij mij.

ag kan dat hele apple gedoe nou is ophouden???

het maken van een applicatie voor apple stelt niet veel voor alleen laten goedkeuren door mr apple.

van mij mag dat arrogante apple nou wel is zijn spullen pakken...

Ik snap niet waarom die paar gebruikers met hun iphone gelijk hele ondersteuning moeten krijgen hier ten kosten van andere gebruikers die er meer last dan voordeel van hebben.

Ik zie niet in waarom ik er, als niet IPhone gebruiker, last zou hebben van deze functie....

Wees blij dat het MBF met z'n tijd meegaat;)

Back