Tarmstedt 2015

De inschrijving voor de Eurotour in Tarmstedt (23/24 mei; Pinksteren) is open.
Vorig jaar waren de startplaatsen (dit jaar 50) snel vergeven, dus wacht niet te lang met aanmelden.
Er hebben zich al 19 (Duitse) piloten aangemeld.

F5J

En ik waarschijnlijk ook niet. Wij zoeken het dit jaar eens in een andere richting (Martin in Slowakije). Weilheim staat voor mij ook nog niet helemaal vast omdat er in augustus/september 6 weekenden op rij Euro- en Intertours zijn.

Het loopt storm bij de inschrijving. De Belgen hebben zich aangemeld en ook nog een reeks Duitsers. Nog 6 plaatsen vrij, dus Nederlanders ........

ingeschreven

Robert en ondergetekende konden deze wedstrijd bij de buren natuurlijk niet laten passeren.

Vrees dat wij samen de Nederlandse eer hoog moeten houden; zal m'n uiterste best doen als laatste het licht op de camping uit te doen.

Johnny

:celebrate: Nederlanders zijn dabei :p

Nog eens gekeken, maar met mijn tekort aan vakantiedagen voor dit jaar zit het er niet in voor mij :shock:

Veel suc6 en vooral veel PLEZIER !!

Bob

Robert en ondergetekende konden deze wedstrijd bij de buren natuurlijk niet laten passeren.

Vrees dat wij samen de Nederlandse eer hoog moeten houden; zal m'n uiterste best doen als laatste het licht op de camping uit te doen.

Johnny

Oef, jullie hadden de laatste twee nog vrije plaatsen.
Succes daar alvast.

:celebrate: Nederlanders zijn dabei :p

Nog eens gekeken, maar met mijn tekort aan vakantiedagen voor dit jaar zit het er niet in voor mij :shock:

Veel suc6 en vooral veel PLEZIER !!

Bob

Helaas mag ik niet een deel van mijn vrije dagen aan jouw overdragen :( Maar waarom zou je vrije dagen moet offeren ... tis zaterdag en zondag. Gewoon vrijdags van kantoor uit naar toe tuffen en zondags na wedstrijd rustig weer terug ?

Ik zie niet dat je daar veel vrije dagen voor moet op offeren :)

Maar snap het wel een beetje !

En op vrijdag heen en zondag terug kost sommige mensen 3 vakantiedagen ;-)

Ik ben al lang blij dat ik voor de Nederlandse agenda alles rond heb!

Oh justus, ik ken de werkgever van Bob redelijk goed. Hij zal niet snel moeten werken in het weekend. Dus alleen maar zorgen op tijd vrijdags van kantoor in Grun naar Bremen voor Bob. Ja, hij zal binnenkort job in Grun hebben en in ergens in de buurt van Breda ...

Lukt ook best wel eens Blacquièrdinges, alleen niet zo vaak in het NK :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Vandaag onder zeer F5J ongunstige omstandigheden op 2 meter gestart, de tijd vol gevlogen en de landing was 40punten.....lekker hoor!

Back