Tassen/trolley voor 1:10 / 1:8 vervoer

De afdekstrip is ervoor om de stevigheid erin te krijgen.
Dus ik zie eigenlijk alleen maar die afdekstrip.

Ik heb ook de tas van Venom. Je moet deze wel zelf in elkaar zetten overigens. Verder gaat de rits iets moeilijker dan je zou wensen, maar niet overdreven slecht ofzo.

De laden gaan er erg makkelijk uit en elke lade heeft inderdaad aan de voor- en achterkant een plastic afdekstrip.

Wat me opviel is dat de tas nogal meegeeft als je van de zijkant er tegen duwt, maar wellicht hebben alle tassen dat wel. :P

Voor iets van 120 euro ben ik er in ieder geval tevreden over.

De 3Racing hebben wij een paar jaar geleden gebruikt, buiten de kartonnen lades (was toen) was dit een goede en compacte tas.
De TeamC-tas is nog niet in NL gezien (ik heb hem ook nog niet aan een winkelier uitgeleverd of op voorraad)

hmm, de 3-Racing heeft nog steeds de kartonnen lades, de C-Racing (lijkt) die van kunststof te hebben.:rolleyes:

>EDIT< de team C heeft de kunststof lades, dus die gaat het denk ik worden ,De 3-racing ziet er wel leuk uit , maar denk dat de duurzaamheid van de kartonnen lade's kort is .

Laatst bewerkt:
Ik heb ook de tas van Venom. Je moet deze wel zelf in elkaar zetten overigens. Verder gaat de rits iets moeilijker dan je zou wensen, maar niet overdreven slecht ofzo.

De laden gaan er erg makkelijk uit en elke lade heeft inderdaad aan de voor- en achterkant een plastic afdekstrip.

Wat me opviel is dat de tas nogal meegeeft als je van de zijkant er tegen duwt, maar wellicht hebben alle tassen dat wel. :P

Voor iets van 120 euro ben ik er in ieder geval tevreden over.

Goed de riemen strak aan trekken...;)

Ik ben eigenlijk op zoek naar een tas/trolley voor het vervoeren van 1:10 auto's en rest van het materiaal naar circuits, ik had de Xray tassen uitgekozen maar vindt ze erg onhandig omdat je eerst de 4 boxen uit de tas moet halen voordat je bij de materialen kunt, wat zijn er nog verder voor merken die hier goed op inspelen.
Ik plaats dit in het electro gebeuren omdat deze mensen nog al te kust en te keur van die dingen hebben.
Wie heeft linkjes of ideeen voor deze Trolley's/tassen.

Alvast bedankt.

ik heb twee team magic tassen...
zijn super.... als je ze wil zien of kopen.
mail me rustig
xkr@planet.nl

groeten,
Peter

hmm, de 3-Racing heeft nog steeds de kartonnen lades, de C-Racing (lijkt) die van kunststof te hebben.:rolleyes:

>EDIT< de team C heeft de kunststof lades, dus die gaat het denk ik worden ,De 3-racing ziet er wel leuk uit , maar denk dat de duurzaamheid van de kartonnen lade's kort is .

de 3 racing tas heeft geen kartonnen lades meer. (staat ook in de beschrijving van de koffer). ik heb hem namelijk hier staan en die heeft gewoon kunststof lades, heb een trolley en een hauler bag.

ben er erg te spreken over.

Ik deed mijn rustler in m'n rugzak. Ik kan mijn FG baja 1/6 zonder problemen op de bagage drager doen... Zou je niet verwachten :)

Back