Te koop aangeboden Smit Hunter (bijna vaarklaar)

Ik wil van mijn Smit Hunter af.
Ik ben er 40 jaar geleden mee begonnen en hij is zo goed als af.
Alleen stickers moeten er nog op, de reddingsboot moet gemaakt
IMG_20200611_095736.jpg
Bekijk bijlage 378405
IMG_20200611_095757.jpg
IMG_20200611_095810.jpg
en er moeten nippels op de schroefassen zodat je dat waterdicht hebt.
Origineel was dit het bouwpakket Happy Hunter, maar is aangepast via tekeningen van Smit.
Functies (behalve varen):
Boegschroeg
Draaiend radar
Interieur in stuurhut incl lichtjes.
Sleepkabel
Harpoen (zodat je een schip met averij kan vastmaken, door de harpoen af teschieten)
(alle servo's blijven zitten, accu's haal ik er natuurlijk voor je uit)
Infeite is de boot heel compleet.

Waarom gaat de boot weg?
Het leuke van bouwen vind ik het bouwen, het maken van dingen, vinden van oplossingen voor uitdagingen. Het maken van het interieur ed.
Alle plaatjes uit bladen, tekeningen en van Smit zelf krijg je er ook bij (ook evt de zender) + wat ik aan reserve onderdelen nog heb.
En als nou blijkt dat er iemand opzoek is naar zo'n schip dan zouden er 2 geholpen zijn.
Groeten Maarten

Bijlagen

• IMG_20200611_095827.jpg
    IMG_20200611_095827.jpg
    295 KB · Weergaven: 353
Laatst bewerkt:
Ik wil van mijn Smit Hunter af.
Ik ben er 40 jaar geleden mee begonnen en hij is zo goed als af.
Alleen stickers moeten er nog op, de reddingsboot moet gemaakt Bekijk bijlage 378404 Bekijk bijlage 378405 Bekijk bijlage 378406 Bekijk bijlage 378407 en er moeten nippels op de schroefassen zodat je dat waterdicht hebt.
Origineel was dit het bouwpakket Happy Hunter, maar is aangepast via tekeningen van Smit.
Functies (behalve varen):
Boegschroeg
Draaiend radar
Interieur in stuurhut incl lichtjes.
Sleepkabel
Harpoen (zodat je een schip met averij kan vastmaken, door de harpoen af teschieten)
(alle servo's blijven zitten, accu's haal ik er natuurlijk voor je uit)
Infeite is de boot heel compleet.

Waarom gaat de boot weg?
Het leuke van bouwen vind ik het bouwen, het maken van dingen, vinden van oplossingen voor uitdagingen. Het maken van het interieur ed.
Alle plaatjes uit bladen, tekeningen en van Smit zelf krijg je er ook bij (ook evt de zender) + wat ik aan reserve onderdelen nog heb.
En als nou blijkt dat er iemand opzoek is naar zo'n schip dan zouden er 2 geholpen zijn.
Groeten Maarten
Heb je gevonden
Gr Arthur

Back