Te koop tips

Waarom vernoem jij alleen deze duikboot?
Er staan er diverse te koop.
Ben jij toevallig die " olaf " die deze boot aanbied? Toevallig beide uit Rotterdam.

ik ben geen olaf ,ken hem wel,en ja kom uit rotterdam ,wat is daar mis mee,deze jonge heeft niet de kennis om iets met een duikboot te doen,en ja ik heb voor hem deze boot hier onder de aandacht gebracht,is daar iets mis mee???? vgr tonsr.

Te koop; zeer mooie Gato duikboot van de Fa. Engel. Hij is statisch duikend met een Tmax systeem, d.w.z. hij kan duiken van 0% --> 80%---> 100%, daarnaast kan je nog fijn trimmen zodat juist de periscopen boven water blijven en ook nog balans afregelen tussen de voorste en achterste duiktank.

De voorste duikroeren kunnen in/uit geklapt worden, zit voor de aansturing een servo in.

Hij is compleet, met servo's, accu, besturingsprintje morselamp, enz. enz. echter zonder ontvanger/zender.

Met een besturingsprintje kan de de morse lamp aan en uit zetten.

RVS standaard

Lengte 1980mm
Breedte 170mm
Waterverplaatsing boven water 16 kg
Waterverplaatsing onder water 17,5 kg
Accu 6V/12Ah
Vaartijd 1,5 h

Wat je op de foto's ziet zijn geen beschadigingen maar opgedroogde restanten van waterplanten.

Bij afhalen wordt hij uiteraard gedemonstreerd.
Opsturen is geen optie

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.

P1000911a.jpg

ja marc ,hij is inderdaad gaaf,ben nu bezig met het detailleren van het kanon ,en hij wordt ook nog ouder gemaakt door hem te wheatheren ,zijn eerste duik heeft hij al gehad,en kan vertellen dat bosreus hem top gebouwd heeft ,ps bosreus heb de bestanden gehad ,top hier kan ik zeker mee verder

20160922_191912.jpg
Flipper zoekt nieuw baasje,....
Het baasje van deze flipper heeft teweinig tijd om de Flipper af en toe flink te laten zwemmen. Daarom is hij opzoek naar iemand die hem vaker kan uitlaten..

De enige zwemervaring die deze flipper tot nu toe heeft is een proefvaart in een basin geweest. Verder nog nooit gebruikt.
Voor zien van 2 stuks LR3 regelaars.
20160922_192114.jpg

Graupner brushless motorset met regelaar.
NiMh vaar accu.
2 krachtige Tmax mini servo's.
Documentatie.
Degelijke transportkist.
Dus wie deze speelse snelle flipper wel ziet zitten stuur even een pb'tje.

Groet Albert

20160922_191747.jpg

20160922_192114.jpg

20160922_191834.jpg

20160922_192208.jpg

20160922_191639.jpg

20160922_191621.jpg

Hallo! Ik heb voor degene die interesse heeft de duikboot van mijn vader te koop staan op Marktplaats. Het is een mooie boot die dynamisch kan duiken. Het is een mooie boot met een bajonetsluiting, incl. alle materialen, accus (de accus zijn niet meer in topstaat). Zie de advertentie op Marktplaats voor meer details!

http://link.marktplaats.nl/m1102033479

Voor de liefhebber, een complete lege romp met toren en display-kit van mijn type VIIC schaal 1:35, lengte rond 2 meter, doe maar een bod, voor de duidelijkheid, er zit niets meer in qua techniek of electronica.

PA080020_zpssz2i5kue.jpg

PA080021_zpshl4hp31h.jpg

PA080022_zpsewaatkjf.jpg

PA080023_zpsgmmdpbpj.jpg

Voor de liefhebber, een complete lege romp met toren en display-kit van mijn type VIIC schaal 1:35, lengte rond 2 meter, doe maar een bod, voor de duidelijkheid, er zit niets meer in qua techniek of electronica.

Is verkocht.

Back