Te koop tips

Discussie in 'Duikboten' gestart door Roel van Essen, 1 nov 2010.

1. JaFa

JaFa

Lid geworden:
    20 jun 2010
    Beste heren,

Wie heeft, of wie weet waar er een walrus class duikboot te koop op schaal 1/50 is, 1/48 is ook goed natuurlijk.

Of wie heeft er een waar hij vanaf wil.

Hij mag in orde zijn of met wat werk. als hij statisch is moet het wel mogelijk zijn om hem Rc te maken.

Graag een Pm wie weet zijn beide geholpen.

Mocht u hem willen wisselen ik heb hier nog een heel mooie Oscar II liggen (die nog moet worden gemaakt) op 1/96 mocht daar interesse voor zijn?

In een Kilo class op 1/50 ben ik ook altijd geïnteresseerd!

Groeten.

2. jankraak

jankraak

Lid geworden:
    22 jan 2005
    Ik heb alleen Zwaardvis class rompen, maar dat is de voorloper van de Walrus.

3. JaFa

JaFa

Lid geworden:
    20 jun 2010
    Hey Jan bedankt voor je mail, die rompen ken ik ik heb er 1 liggen hier, met prop en zelfs een extra sail, maar ik zoek naar een model wat wat meer af is dan deze rompen, nu de vorm van De Zwaarvis en Walrus class is nagenoeg hetzelfde, mits wat aanpassingen aan het bovendek en de achtersteven. Maar ik zou graag een model hebben wat meer af is ik weet dat dit een moeilijke gaat zijn, en in het slechtste senario begin er ik zelf maar aan maar wie weet is er iemand die ervan af wil? Toch bedankt voor het aanbod maar deze had je reeds gemaakt voor mij een jaar of 5 geleden... ondertussen zijn er wel 2 andere projecten tussengekomen...

4. MDBG

MDBG

Lid geworden:
    10 feb 2005

Te Koop
    U Deutschland van Paul K├Ânig
    vertaald naar Nederland rond 1918

Laatst bewerkt: 8 apr 2021

Deel Deze Pagina