Te koop Topic niet meer uppen en/of reageren

Discussie in 'Helpdesk' gestart door ramses, 25 apr 2015.

  1. servor1986

    servor1986

    Lid geworden:
    5 dec 2012
    Berichten:
    863
    Locatie:
    Zeeland, Walcheren
    Ik vind deze opzet niet zo handig zonder het uppen, de verkochte items zakken nu ook niet meer weg en blijven tussen de nog niet verkochte spullen staan, heel onhandig.. als dat opgelost wordt, mij best maar zoals het nu is is het wel waardeloos.. bijna net zo waardeloos als de al aangehaalde marktplaats die vol staat met advertenties waardoor het zijn doel ook redelijk voorbij schiet in mijn ogen.. maar goed.. of gewoon weer kunnen uppen of wat regelmatiger schoonmaken van de topics graag..
     
  2. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    Als spullen verkocht zijn horen de verkopers dit te melden aan de mods. Dan kunnen de topics verwijderd worden en ben je klaar.

    Als ze dit niet doen blijven ze er inderdaad tussen staan.. Maar daar kan het forumbeheer niets aan doen..
     
    Schots en Scheef vindt dit leuk.
  3. servor1986

    servor1986

    Lid geworden:
    5 dec 2012
    Berichten:
    863
    Locatie:
    Zeeland, Walcheren
    Leuk bedacht maar hoe vaak gebeurd dat? Ik deed het nooit.. ik wist het niet eens maar ik zal de mods wel gaan spammen dan.. al is uppen gewoon veel makkelijker.. ik begrijp ook niet waarom daar zo moeilijk om gedaan moet worden..
     
  4. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Gewoon aanpassen die titel en de mods ruimen hem dan vanzelf op. Even melden mag ook.
     
  5. servor1986

    servor1986

    Lid geworden:
    5 dec 2012
    Berichten:
    863
    Locatie:
    Zeeland, Walcheren
    Dat heb ik gemerkt... Als je het op deze manier wil doen dan is het wel zo handig als dit dagelijks gebeurd.. is dat niet mogelijk doordat alles op vrijwillige basis is dan zie ik niet in waarom zo'n (automatisch) systeem waarin je kan kicken en de verkochte items weg zakken niet gehandhaafd wordt..
     
  6. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Er bestaan ook opties die topics die in een bepaalde tijd niet zijn veranderd dan automatisch na die ingestelde tijd gewist worden. Misschien vervelend voor sommige mensen maar het biedt wel mogelijkheden om makkelijk de vergeten advertenties te wissen.
     
  7. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    Na 2 maand ofzo vind ik wel refelijke termijn. Heb je het eerder verkocht topictitel aanpassen naar verkocht.
     
  8. servor1986

    servor1986

    Lid geworden:
    5 dec 2012
    Berichten:
    863
    Locatie:
    Zeeland, Walcheren
    Met 2 maanden veranderd er dus niks in mijn ogen.. ik begrijp gewoon niet dat een goed lopend en werkend systeem veranderd moet worden..
     
  9. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    Als het uppen begint ontvolg ik het gewoon weer. Verschrikkelijk irritant om om de dag een advertentie te zien voorbij schuiven wat niet intressant is.

    Kijk dan af en toe wel als ik tijd hebt daar eens. 80% wat daar staat staat ook op mp
     
  10. Props

    Props

    Lid geworden:
    4 feb 2012
    Berichten:
    29
    meldknop maken, 10 keer gemeld, adv. wissen.....of "verkleuren" de plaatser kan het weer aanpassen.
     
  11. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    We moeten wel opletten dat het niet teveel werk voor de moderators veroorzaakt.

    het te koop forum is nog steeds alleen een dienst aangeboden door MBF.....
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2015
  12. servor1986

    servor1986

    Lid geworden:
    5 dec 2012
    Berichten:
    863
    Locatie:
    Zeeland, Walcheren
    Dan is de oude opzet toch de makkelijkste en gebruikers en mods vriendelijkste

    Dat daar nu discussie over bestaat komt omdat het veranderd is in een opzet die mijns inziens veel minder optimaal is dan de oude..

    Dan nu zeggen dat het maar een dienst is die ze aanbieden vind ik makkelijk maw mag daar geen discussie over zijn want we moeten blij zijn dat...

    Ik stop wel met reageren en het forum, weliswaar met kritiek op de huidige vernieuwde opzet, voor gebruikers en mods makkelijker te maken..
     
  13. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Blijkbaar komt dit forum software niet met dezelfde mogelijkheden dan de oude. Het zijn zaken waarmee je moet leren leven en je inderdaad geen eisen/wensen kunt stellen. Ook voor de mods kwam het met de nodige veranderingen en bugjes waar we ondertussen mee overweg kunnen (en ik als lichtelijke autist weet hoe vervelend veranderingen kunnen zijn ;) )

    Maar 1 ding is zeker, het ies voor iedereen hetzelfde. En gezien er op de achtergrond nog veel gesleutelt wordt en in de toekomst vast wel de nodige toevoegingen komen kan het zijn dat er toch zaken weer terug komen.
     
  14. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Om nog toe te voegen dat we met deze software veel meer mogelijkheden hebben maar sommige mogelijkheden zijn verdwenen. Ik blijf nog wel zoeken naar iets wat beter is maar voorlopig is dit het even.
     
  15. repeat

    repeat

    Lid geworden:
    31 mrt 2014
    Berichten:
    175
    Locatie:
    Amsterdam
    Ik vind het toch wel ongelooflijk onhandig dat uppen niet meer kan.
    Plaats een grote advertentie met veel spullen die opgeruimd mogen worden.
    Sommige dingen worden verkocht of opgehaald, maar andere dingen zijn er nog.
    Maar heb niet het idee dat er na een maand nog iemand naar kijkt.
    Staan inmiddels ook al weer heel erg veel andere advertenties boven...

    En opnieuw maken mag niet?
    Kan ik dan beter 40 losse advertenties plaatsen ?

    Al zou je maar om de twee weken mogen uppen zou het al helpen en toch niet irritant zijn voor de bezoekers lijkt me...

    Kan hier iets op verzonnen worden?
    Kan nu voor mijn gevoel niks meer om de rest nog eens onder de aandacht te brengen
     
  16. Baggeraar

    Baggeraar

    Lid geworden:
    31 jan 2010
    Berichten:
    15.448
    Locatie:
    H&NF
    ...
    dat is wel slimmer

    uppen is immers zinloos, snap dat dan.
    Als niemand kan uppen blijft het hetzelfde als wanneer iedereen elke dag zou kunnen uppen, scheelt alleen een hoop berichten.
     
  17. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    Je kunt hem wel aanpassen. En dat elke 48 uur uppen helpt echt niet, irriteert alleen maar. Kijk wekelijks wat er te koop word aangeboden en ben klaar. Met dat ge up was ik 3 keer zolang bezig omdat ik alle oude advertentie's eruit over moest slaan.
     
  18. repeat

    repeat

    Lid geworden:
    31 mrt 2014
    Berichten:
    175
    Locatie:
    Amsterdam
    Dat aanpassen is juist het probleem.
    Niemand ziet die aanpassing nog...

    Als ik na een paar weken de tekst aanpas en zeg dat alles bijvoorbeeld gratis mag worden opgehaald, merkt niemand dat die hele oude advertentie significant aangepast is.
     
  19. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Op marktplaats kan je ook niet kicken, daar moet je je advertentie goed vindbaar maken, dat geldt hier nu ook.
     
  20. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    Als er iets interessants instaat, volg je het topic wel. Als het niet interessant is volg ik het niet. En dan zie je volgens mij wel dat hij aangepast is.
     

Deel Deze Pagina