Te Koop Unilogsensor 400A LMT

GJVO

In Memoriam
Forum veteraan
Ik heb een verkeerde sensor besteld.
Unilog 400A met 6mm LMT stekkers, voor accu's met bus (vrouwtje) aan de + pool.

20 euro, nieuw in zakje.

Stromsensor%20400%20A%20UL.jpg

GJ

Dan stuur ik hem je met het nieuwe motorspant op..
Mail effe je adres aub!

GJ

GJVO

wat zijn het voor 6mm steckers?
ik heb hem ook ligen maar mijns stekers klemmen niet in de logger.
Tips?

Raymon,

Heb jij de 5.5mm Hobbycity stekkers zoals ze die aan de hogere C accu's leveren?
Die klemmen inderdaad niet in 6mm LMT stekkers.

Groet,
Gerben

Sorry dat ik even te laat reageer.
Die HC connectors passen niet.
LMT (Lehner Modell Technik) stekkers koop je in Duitsland bij LMT, Voltmaster of SM Modelltechnik.
Volgens mij had Luc nog ergens een chinees adresje.

GJ

Schulze's passen ook nog wel, heb ik in het begin gebruikt. Maar het beste past uiteraard Lehner. Hangar heeft Schulze PP6 meestal wel liggen.

Onzin, die 6mm stekkers van hobby city passen zeer zeker wel. Die heb ik 2 weken terug nog ingezet op mijn F5B setup die 45 rakken vloog. Ik gebruik die dingen al ruim een jaar en ik merk geen verschil in de praktijk met die van Steve Neu of die van SM Modell, echter is de prijs erg verschillend tussen al deze leveranciers.

Je moet soms de stekkers even een paar keer in en uit elkaar doen met een stel tangen. Of als ze na een tijd te los raken kan je het vrouwtje voorzichtig groter maken door een ~3mm pin in het midden te steken.

De Lipo's van hobby city komen echter met 5,5mm stekkers die niet bruikbaar zijn, die gaan met een stuk draad de opberg doos in voor wie weet wanneer.

Ik vlieg trouwens met dezelfde Unilog sensor als door GJ hier verkocht. Mijn Lipo accu's hebben dus een bus (vrouwtje) aan de + kant. Dat is de manier waarop de Amerikanen het doen, "Red Hot Femele".

Groet, Jos

ze passen ook heel goed in elkaar.
maar niet in de unilog.

johan, via de site van peter heb ik de volgende gevonden
best nr. pp60L-btl-3 200A

best nr. Hochstromstecker G6

ze passen ook heel goed in elkaar.
maar niet in de unilog.

johan, via de site van peter heb ik de volgende gevonden
best nr. pp60L-btl-3 200A

best nr. Hochstromstecker G6
raar... ik gebruik de Hobbyking versie voor laadkabeltjes en voor "iets minder ampères" toepassingen, passen perfect in/op mijn Lehner 6MM alsook de unilog???

Back