Te laat voor Mucke

Bedankt Theo,

De insteek voor deze wedstrijd was bij de eerste 15 te eindigen. Dat vond ik al een hele prestatie binnen dit deelnemersveld. Op ëën of andere manier lukte het meeste. Je heb zo van die wedstijden. Toen ik boven verwachting zaterdag 1 stond sloegen toch de bibbers toe waardoor ik de eerste twee ronden op zondag meteen punten liet liggen. Ben uiteindelijk heel tevreden met een vierde plek precies zoals een duitse deelnemer het een enorme prestatie vond dat duitsland bij de eerste 4 geïndigd was bij het wk voetbal ;)

Zeker Arjen, top gedaan en eens geen problemen, toch.

Tja hoe was het ook al weer bij het voetbal.
2 x 45 minuten spelen aan aan het einde winnen de Duitsers.
Toch grappig, het parallel met het WK ook hier NL op de tweede plek.

Super balen voor Bas, twee modellen plat vliegen, brrrrr.
Hoebedoellie plek 13.........

De doelstelling van Arjen om bij de eerste 15 te eindigen zat ook in mijn verlanglijstje. Als iemand me 2 jaar geleden verteld had dat ik na deze moeilijke wedstrijd tussen Ralf Mittelbach en Bas Breijer in zou staan in de klassering dan had ik hem voor gek verklaard. Een minpuntje, het was helaas niet op het podium.

Tweede minpunt bij mij, het heeft te lang geduurd voordat ik door had dat ik eigenlijk voor deze omstandigheden te licht vloog. Dit is me vorig jaar in Minden ook een keer overkomen. Het voelt niet aan als weer voor laten we zeggen 50 tot 100 gram ballast maar dat was het in het geval van mijn modellen wel, dommigheid.:confused: Na ronde 7 liep het gewoon een stuk beter.

Peter en Arjen hebben echt geweldig goed gevlogen en voor Arjen ben ik erg blij dat hij nou eens geen pech had.

Helle en ik zijn doorgereisd naar een camping in Denemarken, in de buurt van Hirtshals mocht iemand het interesseren.
En een aantal vliegveldjes zijn al gesignaleerd.:D

Loet

Zo ver Noord ! Ben je al op weg naar Arboga, Loet ? De WK zijn toch eerst in Juli 2011 ?

Groetjes,

Yves

Om met Drs. P. te spreken: "Ja, Arboga is een mooie stad, maar net iets te ver weg"

Drs. P. zei dit trouwens over Omsk. laat daar geen misverstand over bestaan:D

Geen WK dus

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja . . . de "D" van Duitsland vindt je terug in het woord "Discipline". Je had eigenlijk gemakkelijk mijn plaats kunnen innemen want ik heb pas op 7 Juli afgezegd na de Meerhoutse verrekking.

Mijn advies: bestel sofort ein Stobel "Drei" bij Thomas Ehrentraut want die organiseert de happening in Mücke. Dan zal je zien : het onmogelijke wordt onmiddelijk gedaan, mirakels duren ietsje langer (de tijd om het geld over te schrijven).

Aan internationale wedstrijden mankeert het toch ook niet Johan, zie: www.contest-modellsport.de en als je bovendien nog goed weer wenst ook raadt ik jou de Italiaanse Kampioenschappen aan op 4 Sep a.s. in Rome Mappa

T'is toch zo gemakkelijk - en goedkoop ook nog - Procedure :

1. koop eerst een Sportube series 3 Sportube® - "Limited Edition" Platinum Sportube Cases Er zijn dealers in de U.K. en

2. dan vlieg je voor een wipje naar Rome met Virgin Express of Easy Jet & C° tot in Italië.

3. Huur voor een prikje een Fiat Punto bij Sixt en klaar is Kees.

Dus eerst een wipje en dan een prikje. Wablieft ??? Coach nodig ???
Geen probleem Johan : ik ben er beslist :p

Groetjes,

Yves

Great idea!!!! and the acceptance in Rome is one of the best in Italy!

Back