Eerst meneer lokhorst:
Mijn bijdrage aan dit forum is net als ieder ander, ervaringen delen met anderen. Kan ik et helpen dat ik nog geen 40 ben en al jaren met modelbouw bezig ben.. Wijsheid komt met de jaren, en ik geef toe dat ik nog maar een beginnend prutser ben, maar toch kan ik mijn beperkte ervaringen met andere beginners delen.
En posten vind ik niet belangrijk, ik vind het gewoon leuk om dit forum bij te houden, en ik heb et geluk overal een computer te hebben met toegang hiertoe, dus kan ik "druk" overkomen ja...
En ik wil niet perse dat een ander et voor me uitzoekt, ik probeer gewoon te kijken of er mensen zijn die in etzelfde schuitje hebben gezeten, en wat die gedaan hebben, daar leer ik dan van en kan ik later aan anderen doorvertellen..
Prop-er:
op 8cells? hmm, das niet slecht, ik heb nog n hele buil AAAcelletjes liggen, die kunnen dat denk ik wel happen.

En met gunthers, wordt daar de 125x110 mee bedoeld? Ik zal het toch eens proberen zeg, ik moet binnenkort toch nog even verf en dergelijke ophalen voor mijn autotje. Ik had de S300 al totaal opgegeven.

Nieuwe hoop. Ik heb iig al wel een mooie ESC liggen dan, een rondo 300.