team associated b2

• Topicstarter Topicstarter desmet kristof
  • Startdatum Startdatum
D

desmet kristof

Guest
Hallo
Ik heb een team associated b2-t2 kit gekocht en heb er de b versie van gemaakt een heel knap wagentje maar er zit me toch wel iets dwars er aan.
Hij loopt zo stroef en vind het probleem maar niet!
Hij loopt gewoon niet soepel waardoor men motor teveel kracht moet doen en zeker hier 20graden warmer door word.
Kan iemand mij helpen en zeggen wat het probleem kan zijn.
Dan nog een vraagje ik zou graag men wagen wat willen uitbouwen want al dat plastiek is het nu ook weer niet maar waar kan ik deze stukke vinden?
Groetjes Kristof

De B2 is echt al een oldtimer, onderdelen kan je zoeken op internet, winkels gaan die niet meer hebben.

Toch wel heb deze vorig jaar pas gekocht was toen nog ni lang uit het gaat hier over het volgende team associated rc18 b2
Ga maar eens zien op hun site RC18T2-RC18B2 Team Kit: Team Associated - Champions By Design - Nitro and Electric RC Cars

groetjes

ah dat is de schaal 1:18

de schaal 1:10 heet ook B2 T2 en die is volgens mij even oud als de straat.

Asso%20B2%20forum%20(Small).jpg

als ik het goed zie is het een 4wd?
ik zou even voor en achter aandrijving apart van elkaar controleren dus de tussenaandrijving eruit en kijken hoe het apart van elkaar draait, dan kun je in ieder geval delen gaan uitsluiten
Heb je ook de afstelling van pinion tov. spur gecontroleerd dat deze niet te strak staat?

Back