Team Associated SC8e

Een tijdje geleden deze post aangemaakt en verteld dat ik de SC8 had besteld. Tijdens mijn vakantie is de auto binnen gekomen met nog wat andere spulletjes. Nu nog de tijd vinden om te gaan bouwen helaas kan dat wel winter gaan worden:(

Laat de foto's spreken:D

De doosjes

IMAG0243.jpg

De SC8-e kit

IMAG0248.jpg

De rest van de spullen

IMAG0247.jpg

Alles! Leuk als je thuis komt van vakantie!!!!!

IMAG0246.jpg

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en de RTR nitro versie van de SC8 besteld (team RedBull), ik kan niet wachten. Zodra die binnen is, zal ik een foto posten.

Gr Marc

Laatst bewerkt:
weet iemand misschien of de SC8E nog ergens als kit te koop is? Heb al gezocht maar helaas. Misschien ergens bij onze oosterburen?

Dank voor je reactie Lennart, ga ik zeker even proberen.
Ben o.a. op zoek naar een clear body voor mijn SC8.

Misschien nog meer buitenlandse webshop alternatieven ??

Gr Marc

hallo,

Ik zou waarschijnelijk een sc8e kopen maar moet dan wel nog checken of ze de reserve stukken kunnen bestellen in de lokale modelbouwwinkel.Ik zou ook graag nieuwe bandjes bestellen,in mijn lokale modelbouwwinkel hebben ze een rek vol met MedialPro banden,ik zou daar graag uit kiezen als dat een goede keuze is voor de sc8e maar kan niet echt kiezen tussen de Adheris II en de Katana.Ik zou graag een gewone allrounder band hebben.En welke lipo zou de beste keuze zijn voor de sc8e(het zou mijn 1ste lipo zijn)? .en welke snelheden kun je halen met de lipo's? En welke andere tips zou ik nog nodig hebben?

mvg,
Jeremy

Ik kon mijn onderdelen gewoon kopen via mijn LHS.
Asso is nu onderdeel van Thunder Tiger en dat is in heel veel winkels te krijgen.
Ik moet laatst een spur hebben en die had ik na ongeveer een week al in huis.
Ik zou gewoon even langs je hobbyshop gaan of een mail sturen naar een RC shop.

Ik hoop dat u er wat aan heeft,

Ruud

Back