team c 1/8 onroad auto kopen waar?

Uhm ja. Moeilijke keus. Beide goed. Onderdelen van beide ook goed leverbaar. Weet niet wat het prijsverschil tussen de onderdelen is. X-ray orginele onderdelen zijn niet goedkoop.
Team C onderdelen zijn niet duur. Dus de keus voor Team C is misschien beter. Helemaal als je beginner bent, er zal nog wel eens wat sneuvelen in het begin.

Zijn ze beide RTR ??

Dan zou ik eerst maar voor een rtr gaan.

Ja, waarom dan?

Ik mag aannemen dat iemand van in de 30 wel een bouwbeschrijving kan lezen en wat gereedschap kan hanteren. Naast dat komen alle wedstrijdauto's als een kit dus is RTR onmogelijk op wat zgn "sports" versies na. Ook is het wenselijk om knappe elektronica naar eigen smaak en de clubreglementen aan te schaffen, het zou zonde zijn als dat allemaal van een RTR vervangen moet worden. Ik noem bv de 13.5 turns stock klasse waarbij een beperkte lijst aan motoren en regelaars gebruikt mogen worden.

Dus waarom een RTR?

Ten eerste weet ik dat de team c 1/8 schaal is. Die is rtr. Maar daar kan je als ik dat zou willen niet echt wedstrijden mee rijden. De 1/10 xrays of schumachers zijn allemaal zelf te bouwen. Dat is voor mij geen enkel probleem. Heb wel meer autos zelf gemaakt. En dat is ook de hobby.

Back