Team Corally - RTR off road modellen ; Ervaringen, opinies en ideeen.

Discussie in 'Electro offroad' gestart door FBmammothxp, 13 sep 2020.

1. FBmammothxp

FBmammothxp

Lid geworden:
    9 aug 2020
    Hey iedereen,

Ik heb me tijdens de initiele lockdown op de rc auto's gesmeten en ik ben om de tijd in te vullen begonnen met het vergelijken van de verschillende merken die 1/10 RTR offroaders hebben in het beginnerssegment.

Om niet voor de meest evidente merken te kiezen en voor het lokale merk dat de ambitie heeft door te dringen in een marktsegment dat overheerst wordt door de quasi monopolist te steunen maar vooral omdat de Mammoth er in mijn ogen uitsprong in de prijscategorie -400€ all in, heb ik voor de TC Mammoth xp gekozen.

Tot mijn verbazing was er op dit forum zo goed als niets te vinden over het merk Corally. Naar ik gevonden heb is het toch een merk met een goede reputatie en een lange geschiedenis in de rc race wereld.
    Het zou opgericht zijn door een Nederlandse rc racer maar nu in Belgische handen zijn.

Daarom had ik graag jullie ervaringen gehoord met Team Corally. Welke wagen hebben jullie? Wat heb je eraan veranderd, wat is er kapot gegaan? Alle informatie is welkom. Er moeten toch nog mensen op dit forum een TC hebben? (ik zal zelf in dit topic replyen met mijn ervaringen en mening over de mammoth xp)

2. HeliKoper

HeliKoper

Lid geworden:
    19 okt 2006
    Voor €300 heb je er een mooie auto aan, maar wel 2WD. Voor een truck vind ik 4WD fijner, maar er kan wel weer meer kapot. Het is maar net wat je zoekt. Het is iig weer eens wat anders dan een auto van Traxxas of Horizon Hobby. Zolang je onderdelen kunt krijgen, kun je lekker bashen.
    Veel plezier ermee!

Deel Deze Pagina