team durango DESC210R

24ynts2.jpg

9a5w82.jpg

2aenw5e.jpg

2vudhxt.jpg

2zqugll.jpg

350vrwk.jpg
 
Tja....
Het moet toch ergens vandaan komen toch?
En ik vind de prijs wel kloppen 250 euro!
Alleen die bandjes vind ik bagger!
 
Weet niet waarom maar ik vind hem er een beetje goedkoop uitzien!

Groet Ronald

zelfde gevoel hier.
die trend hebben ze sinds de dex210, eerst de goedkopere "kale" versie en later een update met wat bling/alu.

er komen ook RTR auto's van durango. beginnend met de dex210 en de dest210


edit: de kap vind ik wel geniaal
 
exotek

exotek heeft inmiddels ook diverse onderdelen in gold aluminium
prijs valt ook wel mee, goedkoper dan tresray of durango zelf
Items zijn uiteraard interchangable met de dex210 buggy en dest210 truck

ziet er gelijk wat minder "goedkoop" uit, dit geeft meer de looks die we gewend zijn van durango

2ytvcw7.jpg

2rwneia.jpg
 
Weet ik toch, ik ben ondertussen ook trotse bezitter van een volledig gepimpte Durango (mag jij raden welke).
 
onderweg naar mij om te bouwen :p

durango desc210r
savox 1285 TG
2 sets JC goosebumps
exotek gold alu shock collars
exotek gold alu shock caps
exotek gold alu twist nuts
durango gold alu 15mm wheel hex
durango steel shock standoffs
durango gear diff
durango alu hingepin holders

2013 is het bye bye 4x4 en volledig durango 2wd buggy en SC
 
ik heb heel lang getwijfeld of ik de desc of de 22sct zou komen, maar nu na een jaar rijden met de dex210 weet ik wat de zwakke punten zijn en heb ik inmiddels genoeg spares die ik kan uitwisselen zoals
tranny
spurs
hubs
inserts voor caster en toe-in
ball cups
schroefjes
enzv.

eigenlijk dus een logisch gevolg dat ik de desc210 zou gaan kopen

of deze auto beter zal rijden dan de losi 22sct weet ik niet, blijft een gok.
maar ik vind de afstellingen die je met deze wagen kunt maken zo geweldig en makkelijk. ik vind dat "insert"principe voor trailing of inline en caster en toe-in of out zo ideaal

ik zie andere merken als die een half graadje toe-in extra willen steken weer compleet andere hubs monteren.

hier verwissel je een insert en hupsa rijden maar
 
Back
Top