Ik zit momenteel met het volgende. Ik heb onlangs deze buggy kunnen kopen, maar enkel het tandwiel ontbreekt van de elektromotor. Nu had ik zelf nog van de tandwielen liggen die ik gebruikte ten tijde van mijn Tamiya Hotshot en Marui Ninja, maar deze passen niet(15, 20, 23 T) Nu las ik in de manual dat te Baja voorzien moet worden met een 19T tandwiel(die ik dus niet heb).
Nu zie ik dat de tandwielen die ik zelf heb niet lekker lopen in de tandwielen binnen in de baja.
Mijn vraag is of er tussen de diverse wagens (van Tamiya even voor het gemak) verschil zit van de tandafstand(pitch?) ongeacht het aantal tanden? Of te wel, past een 19T altijd op deze wagen?
Deze wagen is dat ik begreep gebouwd obv een TL01B chassis mocht dit van belang zijn om te weten.
Alvast bedankt voor degene die een reply post!
Nu zie ik dat de tandwielen die ik zelf heb niet lekker lopen in de tandwielen binnen in de baja.
Mijn vraag is of er tussen de diverse wagens (van Tamiya even voor het gemak) verschil zit van de tandafstand(pitch?) ongeacht het aantal tanden? Of te wel, past een 19T altijd op deze wagen?
Deze wagen is dat ik begreep gebouwd obv een TL01B chassis mocht dit van belang zijn om te weten.
Alvast bedankt voor degene die een reply post!