In t kader van:
Pak zelf eens eens een stuk papier, een rode stift en een zwarte stift en nog een willekeurige kleur stift voor de accu vierkantjes en de div lader aansluitingen en ga nu zelf eens schema's tekenen?
Cursus avondschool electro LTS mmschien?
Heb je het tegen mij ?
Dan is je toon een beetje ongepast.
Je geeft zelf maar half antwoord en op normale vragen die jezelf oproept antwoord je niet.
laat maar dan, wat een flut niveau wordt hier ten toon gespreid.
Als ik shemaatjes moet tekenen moet ik eerst weten waarvan en hoe en wat.
Je doet net of hte kleuterschool is allemaal.
Mischein kun jij zelf eens een kleurpotlood nemen en dan stuur ik je wel een mooi inkleurplaatje op.
Er resten voor mij 2 vragen en als je die niet kunt of wilt beantwoorden moet je dat zelf weten net als iedereen, reageren is vrij, maar de (domme) arrogantie, vooringenomenheid en betweterigheid hier van sommigen die hier reageren, is wel een beetje ergerlijk.
vraag 1 die jezelf opwierp wat doet een balancer plug als je die 5 x 1 cel lipootjes parallel laad?
vraag 2 hoe moet je op dat kabeltje die balance plug aansluiten en op de lader maw welke hoeveel pins aansluiting (vanaf 3 pin is mogelijk) en wat doe je dan met de vrije draadjes van die balance plugjes, daarvoor ligt de vraag hoe stuurt een balance plugje het laden van dat grote 5 x 1 cel pak aan?
Geef daar maar eens antwoord op en anders houd je er gewoon buiten. Ook goed.
Als je antwoord geeft pak ik met alle plezier de gekleurde potloden bij voor het ongetwijfeld eenvoudige shemaatje.
Maar daar voel je je te goed voor of je weet het ook allemaal niet en roept maar wat ?