tekening Curare 40

Hallo modelbouwers

wie heeft een tekening van een curare 40 voor mij
het mag een pdf bestand zijn

alvast bedankt.
Harm

Ik ben opzoek naar de zelfde tekeningen. Gewoon een curare 60 schalen werkt niet, de vleugels van de 40 en de 60 zijn bijna het zelfde qua formaat.

Met uitgebreide zoekfunctie (rechtermuisklik op de gewone zoek, vervolgens openen in nieuw venster) zoeken op discussies met curare in de titel. Ik vond er tien 40/60 waaronder een aantal tekening kandidaten (PB'tje doet ook wonderen :) ), iets te veel om hier stuk voor stuk te copy/pasten.

Laatst bewerkt:
Op rcgroups vond ik een plan in deze discussie. Ik was zelf ook op zoek want ik heb hier thuis de Curare 40 romp en vleugelset van Wega Sunshine liggen. Dus als ik iets moet opmeten, dan kan dat. Er zit alleen geen plan bij :???:. Het is in feite de glasvezel romp, motorkap en styro/abachi vleugel- en stabilohelften. De rest laten ze aan je eigen fantasie over.

curare

Hoi,

Ik ben in het bezit van de tekening van de curare
van Hanno Pretner met een spanw. van 1.63 cm.
Dit is een tekening volledig hout bouw.

M.v.gr. Albertmobiel

Dit is prima, de PDF met de profielen zit erbij en dat is wat je nodig hebt als je geen gloeidraad hebt. Dank!

Gezocht bouwtekening tug boot salvirile

wie kan mij helpen aan kopieen van de bouw beschrijving kan nu helaas niet verder met afbouw van deze boot

bij voorbaat dank

riwi

Het is beter om een nieuw draadje starten RiWi, er zullen weinig boot-mensen in een vliegtuigtekeningdiscussie kijken.
En/of introduceer je voor in het botenforum, dan kun je gelijk daar naar tekening informeren.

Welkom :)

Zoekend naar een Curare 40 tekening en vond de volgende link: www.vth.de

Hier vind je o.a. een paar modellen van Hanno Prettner (ontwerper van de Curare serie). De Curare 40 wordt hier Minare genoemd maar het is aan de afmetingen te zien hetzelfde als de 40.
Ondertussen heb ik een tekening besteld. Zodra ik hem binnen heb zal ik laten weten wat ik er van vind.

Back