Tekening Graupner Elektro-UHU

Ik ben op zoek naar de bouwtekening van de Graupner Elektro-UHU, de zwever uit de 1980-er jaren.

Met dank,

Ruud

Wellicht even een pb naar Jako (Jakkie Takkie) hier op het forum sturen. Hij heeft een archief van vintage zwevers.

Heb je ook al gezien dat er op 14 februari a.s. een Vintage Glider treffen wordt georganiseerd? Erg gezellig en heel veel Vintage kisten!

Groeten,

Johan

Beste Ruud,

Als je wilt heb ik wel een tekening of beter gezegd stukken uitgeknipte tekeningen van de electro-uhu.

Misschien kan ik nog wat plakken.

Groeten, JH

In de bak met tekeningen heb ik nog twee sets met tekeningen vam de Electro UHU van rond 1990 gevonden (Hebben we het dan over dezefde Electro UHU, Kunststof romp en balsa vleugels???). Een set bestaat uit de bouwtekening en een tekening met exploded view en de Nederlandstalige handleiding. De sets ziet er nog goed uit. Er is op gebouwd, dus hier en daar een kleine beschadiging.

Als je er belangstelling voor hebt, dan kan je tegen vergoeding van de portokosten een set krijgen.

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!

Helaas heb ik ook geen tekeningen meer... maar ik zie dat je al voorzien bent :)

Ik heb hem net omgebouwd naar lipo, hopen dat het weer weer een beetje aantrekt voor z'n 1e vluchtje :)

Neem aan dat je er een "nieuwe"set up in zet? of nostalgie, en blijven bij het oude?

De emax 2220 schijnt er goed voor te zijn, in samenwerking met een 25A regelaar.
Zelf gebruik ik dan 2200mAh lipo's, wel ff kijken of je er de juiste prop voor kunt vinden, is mij nog niet gelukt.....

Back