Tekening oude Geier van Robbe

Iemand nog ergens in zijn archief een tekening van de oude Robbe Geier?
Ik ken namelijk iemand die er wel interesse in heeft. 8)

@Theo
Helaas ben ik niet in het bezit van een tekening, het toestel ligt nog wel bij mij op de plank, maar de tekening is pleite, sorry

Sinds hedenzondag ( 31-08 ) in het bezit van een Robbe Geier, met de originele bouwtekeningen, en stalen mallen voor de ribben te maken (schuren).
Toch wel een groot model.
Maar ik zie al mooie vluchten van de duinen, komende dagen mooie NW-winden, dus recht op de kust bij ons, dus snel even servo's, ontvanger en accu'tje inbouwen.
De oude mechanische mixer gaat er ( nauurlijk ) wel uit.

@Theo, ik neem nog even contact met je op, hoe deze tekeningen jouw kant opkomen.

Omdat ik de laatste 3 weken al 4x per PB ben benaderd voor tekeningen van de Geier, bericht ik maar dat de Geier en tekeningen al meer dan 4 jaar niet meer in mijn bezit zijn.

Hans

Jip hans dat valt ook niet mee goed kijken en lezen ghehe.
Dat blijf je houden als je de site niet zo nu en dan eens opschoont.

Toeval of geen toeval...
Maar wij gaan binnen enkele weken van start met een Geier bouwproject binnen onze club. De bedoeling is om ermee te gaan slepen (4-5 tegelijk) en-of-ook te electrificeren met een 300W babi-pangang motortje.
Tot nu toe hebben we zo'n 8 aanmeldingen, dus het gaat weer gezellig worden op d e winteravonden in ons clubgebouw.
Ik moet de tekeningen nog wel laten copieren. En een of twee extra mag dan de prednison niet meer drukken.

Grt Frank

Hallo Frank, ook ik ben op zoek naar de tekening van de Geier.
Bestaat de mogelijkheid om er ook eentje te verkrijgen ? natuurlijk worden de kosten dan vergoed.
Heb er vroeger eentje gehad, maar tekening en de handleiding zijn na 2 verhuizingen spoorloos.

Groeten Joop.

De geier is er ook eentje van die veel te lange lijst die ik heb liggen met wil ik ooit eens bouwen

mocht er nog een extra copietje zijn dan houd ik me aanbevolen. Vanzelf sprekend betaal ik gewoon de kosten.

Voor € 50,- ARF te koop...

404-500_g_.jpg

1-3014 GEIER ARF | SPI-Small Practical Innovation / LYNX modelbouw RC Modelbouw, electronica ontwikkeling en fabricage

Hoi Theo,

wij hebben thuis meermaals een geier gehad.. misschien dat de tekeningen nog bij Jan in de kast liggen. Je kan natuurlijk altijd even langsrijden of bellen.

Groeten Vincent

Back