tekening p47d razorback help

Ga met deze file gewoon naar een copyshop en laat hem op de gewenste grote afdrukken, heb je gelijk een tekening op 1 vel i.p.v. alles aan elkaar plakken op A4'tjes. En doe er gelijk een kopie in spiegelbeeld bij dan ben je helemaal tevreden.

Het is maar een idee.

a4 juist voor de mallen om uit te knippen en aangezien de tekening toch in stukken wordt gehaald voor de bouwplank ,vindt ik persoonlijk a4 wel makkelijk (is thuis beter te printen )

De tekening is zo maar 1715x1181 Pixel, als je dat op 300dpi afdrukt wordt het 145,2 x 100 mm ( = A6 met een randje "wit", A6= A4 in vieren gevouwen) ... ga je dit vergroten naar A1 (zo groot schat ik de tekening op ware grootte) dan moet je 8 x lineair vergroten, en kom je op 37,5 dpi ... op dat formaat ziet de tekening er beslist niet meer mooi scherp uit en worden de lijnen behoorlijk brokkelig ...

Serge,

Doe me je Email per Pb dan krijg je een Pdf van de tekening in schaal 1/1 ter groote van 1250mm spanwijdte. Heb de tekening even vergroot en scherper gemaakt zodat je een goede afdruk kan krijgen.

Kan je hem zelf uitprinten op A4, 16 velletjes.

Gr. Teus

Your welcome,

Laat even weten of het gelukt is en de print van voldoende kwaliteit is.

Gr. Teus

wordt een project voor aankomende winter . eerst alles op een rijtje wat ik nodig heb , sparen en dan eens een keer bouwen

Back