tekening van een opduwer

hallo ik zoek een tekening van een opduwer.
ik vind het een heel mooi bootje en toen ik met modelbouw begon wouw ik hem al maken maar ik ging eerst ervaring opdoen.
ik weet dat je de tekening bij het NVM tekeningen archief kan bestellen maar ik hoop dat jullie die tekening aan mij beschikbaar willen stellen of een kopie er van omdat ik pas 15 jaar bent een zeer geïnteresseerd ben in opduwers.
Ik heb een plas van 2.5 hectare liggen waar ik met me grote stern(zelfgebouwd) kan gaan varen me pilot en me Smit Rotterdam
dus ik hoop dat julie tekeningen hebben

Wat versta jij onder een opduwer?
Heb zelf de tekeningen van de Kameleon liggen. Dat is en feite ook een opduwer.

grt,
Roelof

nee ik zoek een opduwer met een steilsteven en de spiegel die rond loopt de boven kant daar van

zo achterkant
load_image.php

Je kan ook eens zoeken via google op *tugboat plans* of *harbourboat plans*

ja weet ik maar ik brobeer te tekening als eerst gratis te krijgen om te kijken of ik hem wel kan makken omdat ik maar een beginner ben

ben ook maar 15 maar kijk is me op me site en dan foto's ronald daar zie je mijn boot de grote stern allen het bouverslag wat ook op de site staat moet een keertje bijgewerkt worden

Tja,

dat is lekker kort door de bocht, alleen de kopieerkosten zijn al vaak 4 tot 5 euro per A0, verzendkosten erbij en jij wilt dit gratis, ga punten sparen ergens, misschien krijg je ze dan gratis.....

Tom Boere

oke sorry dan niet
ik dacht online dat ik ze kan downloaden dan zijn er geen kopieerkosten
maar dat is haast niet te vinden ik ga wel geen opduwer maken ik maak wel een lelievlet en dan daar zet ik een roef op

Back