Tekening vergroten

Hallo,

Ik wil een tekening vergroten van 1:50 naar 1:25
Ik heb dit al eens eerder gedaan maar het schip op de tekening is na berekening 6 mm langer (l.o.a.)
Weet iemand een goede kopieshop of misschien een andere manier?
Ik dacht nog aan inscannen maar dat is een dure aangelegenheid.

Hoor graag jullie reacties.

Uw vergroting bijsturen bv?
Je kan 1 % verkleinen of zo,een beetje verschil zal er altijd misschien wel zijn.
Dat ziet er niemand.

Grtz...

Marc

Tekening op maat

Hallo,

Hoi Dordtsebank. Met een tekening vergroten ga ik naar mijn buurman met een copyeer apparaat. Dan geef ik hem de maat op die ik moet hebben,dan kan hij het zo instellen en klaar.Het komt ook voor dat het in 2 keer moet maar het lukt al tijd. Grt Rob.

Hallo,

Ik wil een tekening vergroten van 1:50 naar 1:25
Ik heb dit al eens eerder gedaan maar het schip op de tekening is na berekening 6 mm langer (l.o.a.)
Weet iemand een goede kopieshop of misschien een andere manier?
Ik dacht nog aan inscannen maar dat is een dure aangelegenheid.

Hoor graag jullie reacties.

Hallo,

Ik weet niet waar u woont maar ik heb ook mijn tekening laten vergroten, dit heb ik laten doen bij een bedrijf in Moerdijk.
Dit bedrijf is gevestigd op het industrieterrein en heet Indu-copie waarschijnlijk kunt u dit bedrijf benaderen via internet.

Ik kreeg 2 tekeningen omdat de hoogte niet haalbaar was in de machine wel de lengte dit is geen enkel probleem al moet uw model 5 meter worden.

Voor 12 euro was ik gesteld, mooi 1:1 gaan bouwen mijn schip in aanbouw wordt nu bijna 2 meter.

groet John Aartsen

Hallo,

Inmiddels ben ik gesteld maar toch bedankt voor uw reactie.
Ik ga het zeker even bekijken op internet.
Ben zelf bij Rietveld in Dordrecht geweest. Zij kunnen in procenten kopieëren, ook achter de komma.

Kunnen ze ook zó vergroten dat je de lengte en/ of breedte van de boot op de juiste schaal kan opgeven/ instellen, en dat ze hem zo uitprinten?
Dat zou te mooi voor woorden zijn.
Misschien dat ze hem dan eerst moeten inscannen?

Grt,
Ferry.

Laatst bewerkt:
Back