Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben op zoek naar een tekening voor floats/drijvers voor mijn Taxi II
Deze wil ik gebruiken tijdens twente ballooning waar onze vereniging (TRMC) enkel demo's geeft. We hebben hiervoor ook groenlicht om te starten vanaf het water...
dus wie kan me aan tekeningen helpen???
Ik heb nog tekeningen van een pilatus porter met de daar bij behorend drijvers.
Misschien kan je die met wat kleiner schalen ook voor je taxi gebruiken
Schwimmerbauplan
Plan für Schwimmer in Holzbauweise für Motormodelle bis 4 kg. Abmessungen: 740 x 105 x 70 mm.
Format: *.gif / *.pdf (auf 6 A-4 Seiten verteilt)
Van Wasserflug.de is deze tekening.
Hier heb ik de delen getekend, ik wil er styrodur tussen doen, en dan glasmat met G4. :idea:
Wordt dat wat? Of moet ik iets anders gebruiken? :?:
zou het eigenlijk mogelijk zijn om een neuswielvliegtuig met drijvers uit te rusten? volgens mij moeten de drijvers dan superver naar voren uitsteken, en heeft iemand er eigenlijk al aan gedacht hoe je moet sturen in het water? dan ga ik mijn charter namelijk ook met deze drijvertjes uitrusten :wink:
dit maakt het al iets duidelijker, maar snap er nog niet veel van, ik zal over een paar dagen wat triplex gaan halen en floats gaan bouwen ( vakantie!!!!!! :twisteden dan in de badkuip wat gaan expirimenteren ( met de floats en het vliegtuig, stelletje viezerikken!!!!!) :wink:
het is gewoon een standaard charter arf, dus spanwijdte 1 meter 50, en lengte ongeveer 1 meter 20.
motorisering is 6,5cc, wat geloof ik voldoende is voor een waterstart.
maar heel hartelijk dank dat je me wilt helpen
hier een foto met daarop de cg aanduiding.
en, nogmaals, heel erg bedankt voor de moeite!!
dan zal ik morgen ofzo maar biij de modelbouwzaak langs gaan voor materiaal ( als de tekening ongeveer al klaar is)