Tekening

• Topicstarter Topicstarter hhtol
  • Startdatum Startdatum
H

hhtol

Guest
Dag allen,
ben op zoek naar een bouwtekening van een haviland dh82a

Van de De Haviland DH82A zijn heel veel tekeningen in omloop. Het is ook niet voor niets een heel populair vliegtuig waar er nog steeds heel veel van rondvliegen. Een heel mooie is de tekening van Tony Clark. Met wat zoeken op het internet is die vast wel te vinden. Maar er zijn er nog veel meer.
Helaas heb ik hem (nog) niet maar er is er wel één op komst. Een kennis van me heeft er één met het half afgebouwde vliegtuig erbij. Hij wil hem eigenlijk nog niet kwijt hoewel hij er al jaren niets meer aan doet. Ik heb hem al wel zo ver dat ik in aanmerking kom om hem over te nemen maar het is nog niet zo ver.
Als het lukt hoop ik aan het begin van de volgende zomer met een mooie DH82A op het veld te komen.
O ja, voor hen die het niet weten de DH82A kennen de meeste beter als de Tiger Moth.

ik heb een digitale versie liggen van tigermoth, van het net geplukt. Die je dus gewoon downloaden.
Spanwijdte 1m52, het plan is getekend voor een elektroversie maar er kan net zo goed een brandstof motor in.
Ik wil ze gerust mailen als je wil, laat maar iets weten.

je kan beter een duidelijker topic-titel kiezen, dat we direct weten wat je zoekt.

mvg
Kurt

Back