Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heey anton sorry dAT ik zo laat reageer maar ik zou graag een tekening willen hebbenRuben ik bedoel met zoeken naar de tekeningen: in mijn archief.
Ik moet er nog genoeg hebben, of ben je inmiddels met een ander project bezig?
Laat dat dan weten,dan stop ik met zoeken.
gr. Anton
Ruben, Wist jij dat Louis 21 modellen heeft gemaakt voor Madurodam, waaronder de Veerhaven VIII met vierduwbakken. Als er iemand iets weet over het maken van dit soort modellen dan is hij het wel.
Ik ken hem goed en weet dat als hij iets aanbied dat dat niet veel voorkomt, maak er gebruik van. AntonMarks
Ik denk dat ik maar nergens meer op reageer en/of met dit forum stop, dan ontstaat er geen verwarring en hoef ik verder niets uit te leggen ook.
Bij deze even een uitleg
sorry het ligt aan mij maar ik snap het nie helemaalRuben, Stuur even via een telegram of hoe dit ook gaat via de beheerders van deze modelbouwforum.
Zij kennen mijn email adres en weten dat als ik een adres krijg ik dat alleen gebruik om jouw aan een tekening van een duwbak te helpen. En negens anders om.
Ik heb de duwbak alleen op papier en kan deze niet op een email zetten.
Desnoods geeft het modelbouwforum een postbusnummer, als men mij niet vertrouwd.
Ik hoor wel.
Groet, Louis