tekeningen duwbak

Sorry Ruben, Ik snap het ook niet meer, maar doe er ook verder niets meer mee.
Succes
Louis Riem

Ruben, Ik heb je in een PB mijn e-mailadres gegeven om je postadres door te geven.
De tekening ligt al een tijdje klaar. Jouw e-mailadres komt met een foutmelding binnen.

tekening duwbak ( om deze duwbakken gaat het ! )

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk, Ron van Sommeren dat Ruben je niet heeft begrepen en elke tien weken in zijn mailbox kijkt. Tot nu toe geen enkele reactie.
Kom op Ruben, waar moet die tekening nou heen??
Gr. Louis

Ik denk dat Ruben in zijn email programma uitkijkt naar jou PBtje Louis!
Rubben als je een PBtje wil lezen kijk dan boven aan op deze pagina Bij "Prive Berichten"
en daar klikken !
zie plaatje :
GroteFoto-338NMXBN.jpg

Laatst bewerkt:
Nee Brandaris, ik heb een PB van Ruben gehad met daarin zijn email adres.
Daar kreeg ik foutmeldingen op tot ik het een en ander in het adres had gesplitst.
Toen kreeg ik een melding dat hij was geopend.
Maar als Ruben een PB stuurt met een e-mailadres heb ik daar niks aan. De tekening staat op ouderwets papier. Ik wil dus een postadres.
Het versturen van een brief naar de Koningin gaat makkelijker.

Oke , ja comunicatie tegenwoordig , we hebben computers satelites en op de telefoon is tegenwoordig ook alles mogelijk
maar echt communiseren dus, contact van persoon naar persoon zitten een hoop bugs in.... en lijkt dus heel moeilijk.. :yes:

Ruben, De tekening is naar het opgegeven adres gestuurd op maandag 21 november,
Laat even weten wanneer hij is aangekomen.
Vooral met tekeningen ben ik erg voorzichtig.
Ik hoor van je.
Louis Riem

Ik heb inmiddels een e-mailtje gekregen van Ruben dat de tekening is aangekomen.
Hij is er erg blij mee en in denk dat hiermee de opdracht is voltooid en dat dit draadje kan worden doorgeknipt.
Louis

Back