De tietel zegt het al!
Ik ben op zoek naar tekeningen om zelf een moter te bouwen,
Ik ben zeer geintreseert in het type-v motoren.
Ik vroeg mij af: zijn er medeforum-gebruikers die dit ook doen, met goed resultaat?
Ik wil beginnen met een V2, omdan met de tijd een V8 of een V12 te gaan bouwen.
Ik wil graag in contact komen met mensen in de nl die dit al geruime tijd doen.
know-how is in deze tak van bouwen zeer belangrijk.
Waar ik ook naar uitkijk is naar mensen die verstand hebben van het gieten van aluminium ruwvormdelen, mede dit om het uiterlijk van de te bouwen motoren enigzins te laten lijken op het orgineel.
Wil graag weten hoe men een gietmal maakt en hoe deze dan gebruikt kan worden om een ruw-produkt uit te maken, en deze als uitgangsproduct te gaan gebruiken.
Ik kan draaien en fraisen, maar alle hulp is in deze periode van harte welkom.
Ik heb diverse boeken in mijn bezit die fijne kneepjes vertellen van het draaien en het fraisen, maar nog meer kneepjes zijn altijd welkom.
groet en bou-ze Richard
Ik ben op zoek naar tekeningen om zelf een moter te bouwen,
Ik ben zeer geintreseert in het type-v motoren.
Ik vroeg mij af: zijn er medeforum-gebruikers die dit ook doen, met goed resultaat?
Ik wil beginnen met een V2, omdan met de tijd een V8 of een V12 te gaan bouwen.
Ik wil graag in contact komen met mensen in de nl die dit al geruime tijd doen.
know-how is in deze tak van bouwen zeer belangrijk.
Waar ik ook naar uitkijk is naar mensen die verstand hebben van het gieten van aluminium ruwvormdelen, mede dit om het uiterlijk van de te bouwen motoren enigzins te laten lijken op het orgineel.
Wil graag weten hoe men een gietmal maakt en hoe deze dan gebruikt kan worden om een ruw-produkt uit te maken, en deze als uitgangsproduct te gaan gebruiken.
Ik kan draaien en fraisen, maar alle hulp is in deze periode van harte welkom.
Ik heb diverse boeken in mijn bezit die fijne kneepjes vertellen van het draaien en het fraisen, maar nog meer kneepjes zijn altijd welkom.
groet en bou-ze Richard