Tekeningen italiaanse speedboot

hallo iedereen,

mijn vader wilt een speedbootje gaan bouwen. het moet een italiaanse speedboot worden zoiets als een "runaboot" hij vind de runaboot niet helemaal geweldig maar zoiets moet het gaan worden. heeft iemand nog tekeningen? het leuke is dat hij hem eerst in het klein wil gaan maken en dan in het groot! maar dat is voor de toekomst. eerst maar eens een kleintje dus wie heeft er nog tekeningen!

Da`s toeval. Heb net jouw hele bouwverslag zitten lezen.

Ik denk dat je hier misschien iets kunt vinden.

Jammer genoeg zijn ze "under contruction" op dit moment maar ik geloof dat ik ze hier ook al eens vandaan heb gehaald.

Edit:

Na enig doorklikken kwam ik hier terecht. Let op dit is direct de pdf.

Hallo Sam

ik heb voor het fablab in Denhaag een Riva getekend en daar zijn er een aantal van in aanbouw.

Mocht je een kitje willen dan kun je ze even een mailtje sturen, en mocht je vader in de toekomst een 1:1 model willen bouwen dan kan ik hem daar ook wel mee verder helpen.

In het verleden hebben we wedstrijd zeilboten , verschillende sleepboten en een gebouwd waarmee een gooi is gedaan naar de Blue Ribbon.

succes met je project

Bedankt voor de reacties! Daar kunnen we wat mee!
En JanHein, het wordt m'n vaders project ;) hij zal als hij eenmaal gaat beginnen (gaat denk ik helaas nog ff duren :() wel ook een acc op 't forum aanmaken voor een verslagje en om z'n vragen te stellen

Back