Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Okay! Zal straks even checken.Wie weet dat ik nog iets kan betekenen voor jullie arsenaal.Dus helemaal nog niet zo oud.....
Nederlands tijdschrift? Want van de VT Akrobaat en de VT Gladiator hebben we inmiddels de originelen....
Van de Warlord zijn de nodige tekeningen in omloop, het is een vintage diesel kist, waarvan er tientallen ontwerpen bestaan. Dus echt interessant is deze niet.Tekening van Richard Evans, dec 1977 van Aeromodeller.Warlock: LB combat wing sp 605mm
LB stunter Colonel met ail's.span 1210mm lengte 910mm 5 a 6 cc motor.(Claus Maikis).
Lijkt op Puma type.
O, absoluut. Zoveel kisten hebben jij en ik nog niet bij elkaar bedacht EN gepubliceerd gekregen...Claus is voor mij altijd een inspriatiebron geweest. Hij heeft onlangs een overzicht gemaakt van zijn levenswerk. Dat is te vinden op:
http://fesselflug.eu/html/fesselkunstflug-plane-von-c_-maikis-.html Technisch vaak gebouwd zoals toen gebruikelijk was. Vergeet niet dat Claus etaleur was bij o.a. Cheap und Awful en geen ingenieur.
Met mijn -inmiddels wel enigszins bekende- voorkeur voor semi-schaal achtige modellen, zal het je niet verbazen dat ik voor de Laser (08 en 30) kies.....De Colonel is nummer 15, ik heb zelf de Commodore (nr 21) gebouwd voor een OS40, die vloog niet heel erg goed, daar heeft Claus smakelijk om moeten lachen omdat het origineel dat ook niet zo heel goed deed. Mijn favoriet is de Indigo (21), ik kwam een keer aan in Breitenbach en zag die kist staan, bloedmooi en heel herkenbaar Claus Maikis. Zijn eigen favoriet is de .46 M35 (29), elke kist die later gebouwd werd kreeg een score ten opzicht van de M35.