Telemetrie, wat heb je eraan?

2 draadjes ?????????????????????????????

Je regelaar heeft een 3-aderig kabeltje die in de ontvanger geprikt moet worden. Er bestaan momenteel maar 2 soorten stekkers waarvan de 1 zo in de ander past maar de ander met het wegsnijden van een randje pas in die ene kan passen.

Ow ja, Het is er inderdaad maar 1. Ik was ff in de war omdat er ook nog 1 draadje van mijn ontvanger naar mijn stuurservo gaat. Maar dan moeten er toch uiteindelijk wel 2 draadjes in mijn ontvanger gaan?

Ow ja, Het is er inderdaad maar 1. Ik was ff in de war omdat er ook nog 1 draadje van mijn ontvanger naar mijn stuurservo gaat. Maar dan moeten er toch uiteindelijk wel 2 draadjes in mijn ontvanger gaan?

Lijkt me wel zo handig om er 2 in te steken, wellicht zou je eerst is in je tamiya handleiding kunnen kijken hierin wordt het ook zeer duidelijk uitgelegd.

Maar in die ontvanger die bij die acoms zit kunnen daar 2 stekkertjes in? Ik zie op die ontvanger maar 1 gat zitten met 9 van die pinnetjes. Gaat dat passen?

Je hebt 2 stekkers met 3 gaatjes. Daar heb je dus 6 pinnetjes voor nodig.

Dan hou je er dus zelfs 3 pinnetjes over.

Dat maakt bij je huidige ontvanger ook uit.

Dus dat is bij deze ook zo. De ene rij is voor kanaal 1 de andere voor 2 en eventueel voor 3 of de batterij. Dan moeten de kleuren ook nog op de juiste plek komen te zitten. Maar daar hebben ze de handleiding voor uitgevonden waar je dat allemaal in kan terug vinden ;)

nog 1 laatste vraagje:

Je kan met dat telemetrie toch je snelheid aflezen? Maar hoe doet dat ding dat dan precies? Kan er iemand een uitleg geven?

nog 1 laatste vraagje:

Je kan met dat telemetrie toch je snelheid aflezen? Maar hoe doet dat ding dat dan precies? Kan er iemand een uitleg geven?

Misschien tijd om gewoon de manual te downloaden en die door te nemen ?

Probeer zelf een beetje te zoeken? moeten wij ook!

probeer Google? Fabrikant? etc...

3 seconden zoeken levert al een manual op van die Acoms zender.

Laatst bewerkt:
Als het over telemetrie gaat gaat het dus over de Spektrum..... (die accoms kent dat niet)

Spektrum RC

Dan kan je bij de producten ook direct een support button vinden en zo verder komen.

Is dat nu zo moeilijk om te vinden ??????

Back